fortsatt i pause… takk! og spinatpannekaker – knall grønne og supersunne..

 

BLOGGERE TOPP HUNDRE

 

God morgen Norge!

 

 

I skrivende stund er det mørkt utenfor vinduene.
Jeg har tent noen utelys ute og snart kommer det lys pĂĽ grana i hagen.
Stjerna er kommet opp i kjøkkenvinduet, men jeg tenner den til helga.
Nå begynner det så smått å velte over, med en slik førjuls-følelse 🙂
Null stress, og dagene kommer jo uansett.

 

 

I bloggverden ser det slik ut i dag:

 

Plass nr. 25 = PILOTFRUE
Fortsatt i pause…..

 

Plass nr. 55 = NINA SPRELL LEVENDE
Takk!

 

og

 

Plass nr. 100 = BENTES KJØKKEN
Spinatpannekaker – knall grønne og supersunne

 

 

Pause pause pause…
Jeg tar ingen pause fra bloggverden, men det kan allikevel vĂŚre at jeg ikke er sĂĽ ofte innom.
Det kan ogsĂĽ vĂŚre at jeg ikke fĂĽr tid til ĂĽ lese sĂĽ mange blogger som jeg vil, og heller ikke fĂĽr besvart og kommentert.
Jeg tar det helt med ro.
Poster innlegg etter som det passer, og sĂĽ mĂĽ alt annet komme i andre rekke og tredje rekke.
Jobben krever sitt og de rundt meg krever sitt.
Men, jeg blogger fast hver morgen!
Og jeg elsker å titte innom de bloggene jeg følger FAST – selv om de ikke alltid får en kommentar.

 

 

Man skal ikke dvele ved fortiden, men det som er sikkert, den ligger der.
Og den popper opp når en minst aner det…
Men det er dette med ĂĽ gripe dagen, leve i nuet og ta dagene som de kommer <3

 

 

Jeg vet at spinat er sunt!
Jeg bruker det i mine hjemmelagde juicer av og til.
Men i pannekaker??
Ærligtalt tror jeg ikke jeg kommer til å putte spinat i pannekakerøra  mi, for jeg er for glad i den som den er 😀

 

 

 

#blogg #blogglisten #bloggeretopphundre #blogglistentopphundre #bloggere

4 kommentarer
    1. Samme her, Mette.
      Jeg leser mine faste, men kan ikke kommentere hele tiden. BĂĽde fordi det er tidskrevende og fordi hele skrivearmen er skikkelig vond om dagen.
      Men vit at jeg leser deg og setter pris på både bilder, dikt og andre ord fra hverdagen din❤
      Klem😘

      1. Hei pĂĽ deg, Nina! Og tusen takk! Ja jeg leser ogsĂĽ dine innlegg selv om jeg ikke alltid kommenter samme dag. Men ofte gĂĽr jeg tilbake og kommenterer ved senere anledning, da jeg vil vise mine faste at jeg er der – og at jeg har lest 😀 Klem og god bedring med den vonde skrivearmen <3

    2. Spinat er spinat og pannekaker er pannekaker! Nei, blogg er blogg. Prøver ĂĽ lage et par innlegg om dagen. Mer rekker jeg ikke. Leser ikke alt jeg har lyst til. Men er innom hver dag! Og sĂĽnn mĂĽ det vĂŚre…Stresser ikke med akkurat! <3 klem til deg..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg