genseren det ikke ble noe av

GUL GENSER

Ny oppskrift og spennende mønster.

Men etter to gangers opprekking – gir jeg opp og lar det stå til og dikter min egen topp.
Lar mønsteret være “blandadrops” for det tror jeg INGEN ser, at det ikke skal være slik som det var 😀
Og bare strikker videre 🙂

Man kan faktisk overtenke en oppskrift har jeg funnet ut.
Sü nür jeg har gitt opp ü følge mønsteret og strikker noe helt annet, ser jeg løsningen.
Man mĂĽ ikke tenke sĂĽ innviklet.
Man skal BARE følge oppskriften.

Jaja…….

Pinne nr 5 og 6 og garnet i bildet under

ble til resultatet under her.
En topp!

Men jeg har en plan med mønsteret – og genser blir det 😀
For nü har jeg løst koden pü mønsteret  som ikke var noe ü løse i det hele tatt.
Det var bare at jeg ikke skulle strikke akkurat den genseren nå, tolker jeg det som 😀
hehehe

 

 

 

 

Jepsipepsi og strikke meg rundt 😀
Selvkomponert topp – nesten.
Med heklede kanter pĂĽ hals, arm og nederste kant.

Ny varm topp blei det iallefall.

Og jeg må jo si at når det skulle være GUL genser – var det ikke DEN fargen jeg så for meg……
Så da var det vel “ment to be” da – at det vart til en topp isteden for.
For GUL genser har jeg lyst pĂĽ!

 

 

#strikkedilla #selvkomponerttopp #strikke #handarbeid #topp  #gultopp #hekle #heklekant

12 kommentarer
    1. Den ble jo fin og artig da. Ikke alltid de mønstrene er så logiske sånn med det samme. Herlig garn det der. Jeg har også strikket en genser i det garnet. Det er min absolutte favoritt 🙂 Herlig kvalitet ♥

    2. Noe så lekkert! Den sitter jo som støpt på deg. Nydelig kompossisjon. Denne kan du bære med stolthet. Om du skal ha deg en gul genser så fikser du sikkert det også. Jeg driver med en genser i lilla som jeg ikke vet om jeg egentlig blir fornøyd med. Foreløpig strikker jeg bolen bare og liker jeg ikke garnet så kan det jo bli en valm hals til vinteren tenker jeg. Klemsiklem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg