god morgen Norge!

STANDARD
FRUKOST

 

Det er en tallerken med havregryn – litt under halva….. ikke full tallerken –
strø litt rosiner over og med en teskje eller mindre med sukker,
og så lettmelk 🙂
Og tilbehør er en god kopp kaffe med en skvett melk i.
Jeg må liksom ha et krus som rommer mye – ikke en liten kaffekopp….

Krus er tingen – og når det står “verdens beste” med hjerte i koppen – ja da kan det nesten ikke bli bedre 😀

 

Dette er frukosten sin det, hver eneste dag – utenom når jeg har besøk, og disker opp med kokte egg og rundstykker eller annen brødmat og pålegg.

Det er denne frukosten som er god for meg og gir meg den gode starten pĂĽ dagen.

Her er det sol og sky om en annen – og dagen er meldt med mye regn og muligens lyn og torden……

La gå………………

 

 

Dagen har begynt, og det er fredag 🙂

 

Sü da ønsker jeg dere alle en riktig god dag der ute!

 

 

#frukost #havregryn #rosiner #sukker #lettmelk #kaffemedmelki #morgenkaffe #godmorgenNorge #haenfindag

2 kommentarer
      1. Ja her har det regnet litt men nĂĽ skinner sola. Men skyene ligger ute i havet og trykker. Ganske mørk himmel der ute………….. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg