godt i farta – linking til bloggere

Når jeg er slik godt i farta,
linker til blogger jeg leser.

Så tar jeg likesågodt  å linker til  de bloggerne jeg
IKKE
fikk med i

DETTE INNLEGGET.

 

 

Jeg er jo glad i å linke til andre 🙂

Så,

her er flere blogger jeg leser, er innom, men som jeg ikke alltid legger igjen
kommentarer hos.

Det er jo fordi den nye blogg-verden ikke lar oss følge hverandre som vi gjorde før 🙂

 

Men, vi vet vi er her allikevel 🙂

 

 

NATHELESS

ANNEBE

NORSKETANKERIDANMARK

JERNBANEFRUA

ANKAJAAN

ORKIDEDATTER

MRS JENSEN

PASSION4THERAPHY

 

 

RAVN73 = er slettet men hun har skrevet at det kommer NY blogg 🙂

 

CUSKIMA = har valgt å IKKE flytte over på denne nye plattformen. Ny blogg?

 

TOVEVIEW

 

INNEUTEFERDIG = Bloggen er fjernet.

 

FRUEMMEL = Mona_Lovlien Nouw.com  men følger henne på instagram 🙂

 

FOREIGNERAT50

 

ZOETICWORLD

 

 

Noen har bare forsvunnet fra blogg-verden………

 

 

Men det er fortsatt artig å blogge – så jeg er her jeg – og koser meg med all lesing!

 

 

 

#bloggere #link #littavhvert

 

7 kommentarer
    1. Flott bilde av svane i farta 🙂
      Jeg hadde ikke fått med meg det forrige linkeinnlegget ditt, så godt jeg fikk en påminnelse nå 🙂 Og her er jo noen jeg ikke kjenner til også. Det er alltid kjekt å få noen tips 🙂 Tusen takk for det 🙂
      Ha en fin 2. Påskedag ♥

    2. ojj, så mange du har klart å holde kontakten med 🙂 Det har ikke jeg klart etter at vi ble flytta over. Jeg slutta å gå inn på Bloglovin også, syns det ble alt for tungvint. Jeg scroller meg bare nedover på framsida så langt som jeg orker av og til, og får med meg de som dukker opp 😀 Nei. det var letter før, men vi må vel leve med det sånn som det har blitt. 🙂 Ha en nydelig siste påskedag 🙂 Her regner det i dag også 🙂

      1. Jeg prøver å stikke innom de fleste men noen blir glemt i det nye systemet………….. så jeg blir å kommentere på deg og de faste – annebe, karidansen elevele, frodith og de du veit 😀 Tusen takk!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg