Hæ?… Invisalign og forteller du din partner hva du liker i senga?

 

BLOGGERE TOPP HUNDRE

 

 

God morgen Norge!

Jeg har hangover etter gårsdagens inntak av sjokoladekake

da vi faktisk spiste en god del…..
Også tok jeg rett og slett og stappet i meg en pose M som lørdagskos….
Det her jeg kjent på i hele natt…
Lærer jeg noen gang???

 

 

I bloggverden ser det slik ut:

 

 

Plass nr. 25 = JESSICA ENERBERG
Hæ, er dere fremdeles sammen?

 

 

Plass nr. 55 = ANDREA BADENDYCK
Invisalign….
Intet nytt under solen der….

 

og

 

Plass nr. 100 = KJÆRLIGHETSTERAPEUTEN
Forteller du din partner hva du egentlig liker i senga?

 

 

Det er superbra når man fortsatt er sammen, når man finner kjærligheten som 15 åring – får barn som 16 åring og etter 7 år, fortsatt er sammen.
Jeg var sammen med faren til mine barn i nesten 6 år 🙂
Jepsipepsi……
Sånn var det…..

 

Har du hatt usynlig tannregulering?
Jeg har ikke hatt det.

 

Sex er definitivt noe man må snakke om i et forhold.

 

 

 

#blogg #bloggere #bloggtoppen #bloggeretopphundre #blogglistentopphundre #blogglisten

4 kommentarer
    1. Hihi, sjokoladekake-etterdønninger… men godt var det nok! Godt at noen kan holde sammen….. er’ke alle vi andre som fikk til det, men sånn er det bare! Og sex må snakkes om i et forhold, ellers blir det bare tull! KLem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg