har satt bremsene litt pĂĽ!…hveteboller med tangzhong-metoden.. og gulating luke 17 ølsmaking…

BLOGGERE TOPP HUNDRE

 

 

God morgen Norge!

I skriende stund er det blitt fredag.
Ferdig med arbeidsdager for denne uka…
Og i dag blir det en tur til veterinæren for å få årets vaksine – til hunden Leia.
God morgen Norge surrer og gür, og ute er det mørkt som natta.

 

 

I bloggverden ser det slik ut i dag:

 

 

Plass nr. 25 = METTEASK
Har satt bremsene litt pĂĽ!

 

 

Plass nr. 55 = DAMER FOR FAEN
Hveteboller md tangzhong metoden

 

 

og

 

 

Plass nr. 100 = DAMA FRA NORD
Gulating luke 17 ølsmaking

 

 

Mine bremser er ikke satt pĂĽ i det hele tatt.
Jeg blogger om det JEG har lyst til – og som gir MEG noe og så håper jeg det fenger der ute i verden også 😀

 

Hveteboller er godt uansett bakemetode!

Ølsmaking?
Da tar jeg heller vinsmaking 😀

 

 

#bloggeretopphundre #blogg #bloggere #blogglisten #blogglistentopphundre

4 kommentarer
    1. god morgen . Ja her mü hver og en selv bestemme hvor mye og hva dei vil skrive om og jeg elsker alle turane dine :=) boller er god ja ,øl og vinsmaking overlater jeg til andre men testsmaker gjerne cider i alle varianter

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg