hjeeelp 😱🙈

🐕🚶‍♀️🚶‍♂️

PÅ TUR I VAKRE GEIRANGER

Og turen var fantastisk fra ende til annen 🤩 Helt til vi oppdaget at Leia var FULL av flått 🙈😱 🕷 Hjeeeelp!!

Noe så ekkelt og veldig trasig for Leia 😪

Og jeg blir så lei meg og stressa på hundens vegne 🙊

Bading vart det også 😅🌊

 Herlig tur, selv om den for meg var slitsom… når kroppen ikke er med på samme måte som hodet 🏃‍♀️🤸

Men tur og retur, bading og maaaasse flått 😔

Og Mestringsfølelse 🥰

Figur..

 

Denne figuren puster og peser i varmen…

 

 

 

Leia har jo tatt flåttmedisin… men vet ikke… jeg har børstet og nappet ut maaange småkryp 🫨

 

Nå er vi slitne etter en dag med sooool soool og masse sol 🌞

Har forresten plukket et par flått på meg selv også 🤨

 

God lørdag 🌼

 

4 kommentarer
    1. Så nydelig, men den flåtten ødelegger. Så lei jeg er den dyret. Jeg plukket av to til i dag. Hvordan kommer de innunder klærne. Men jeg får visst slutte å plukke blomster!!!! Klemsiklem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg