hjemme hos reportasje… elveparken, før tĂĽka letta.. og drømmer kan ingen ta fra oss – reisetips Santorini

 

BLOGGERE TOPP HUNDRE

 

God morgen Norge!

 

 

I skrivende stund farges himmelen i en gyllen gullfarge mot øst.
Men værmeldingen lover ikke annet enn vind og regn utover dagen…

 

Anyway….

 

I bloggverden ser det slik ut i dag:

 

Plass nr. 25 = KJERRINGTANKER
Hjemme hos reportasje

 

Plass nr. 55 = ANNEBE
Elveparken, før tüka letta

 

og

 

Plass nr. 100 = STAVANGERINMYHEART
Drømmer kan ingen ta fra oss – reisetips Santorini

 

Så artig med en slik “hjemme hos-reportasje”
Det skulle vi ALLE vĂŚrt med pĂĽ en gang, tenker jeg
Slik at vi fikk vist frem vürt hjem og oss selv, alle som en   hehehe
Vi hadde vel pusset opp og skiftet møbler før intervjuet skulle stü.. og iallefall vÌrt hos frisøren og fütt ny garderobe
Men nei, hvorfor skal man det?
Da blir det vel ikke helt slik hjemme hos – allikevel da…

 

TĂĽke er stemningsfullt.
Lager de mest fantastiske og spennende bilder.

 

Ja, sukk..
Drømmene kan ingen ta fra oss
Drømme seg bort i sol og varme, en vakker fjelltur med den mest spektakulære utsikten…
Drømmene – de har vi <3

 

 

#bloggeretopphundre #blogglistentopphundre #blogg #blogglisten #bloggere

8 kommentarer
    1. Hmm – ja, hjemme-hos hadde jo vĂŚrt morsomt….. tror det hadde gĂĽtt greit, men at noen nok hadde blitt litt overraska over alt her som er litt gammelt og ikke-oppussa, lissom….!! TĂĽke er spennende – og gjør seg veldig pĂĽ bilder! Drømmene kan heldigvis ingen ta fra oss….. jeg lever jo noen av dem ut hver dag, føler jeg – jeg har ikke sĂĽ store reiseutavlandet-drømmer egentlig! Klem <3

      1. Mine drømmer dreier seg mye om overnattinger i telt og koke kaffe og lage mat på stormkjøkken og bare nyte stillheten i naturen 🙂

    2. det er viktig ü vÌre seg selv ja ,nytter ikke ü pynte pü fasaden og lure andre til ü tro att det er slik en har det ,bare en rydder litt og sveiper over gulvene :=) i skrivende stund drømmer ikke jeg om utenlandstur,men jeg har alltid lyst til JÌren til min søster :=)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg