høstens farger… opp og nedturer…

 

Målet var
HOVDENAKKEN
denne lørdagen…
Men måtte gi opp i “halsen” før siste oppstigning
Ryggen og høyre fot ville ikke mer…
Og jeg har nå lært å lytte til kroppen, selv hvor surt det er å ikke nå målet.
Litt nedtur må jeg innrømme det er og ikke klare det jeg på en måte har tatt som en selvfølge i mange år… men slik er nå en gang situasjonen nå….

 

Men turen var herlig uansett!

 

 

Utsikt ned mot Ulsteinvik

 

 

 

 

MESTRING I HVERT SKRITT!!

 

 

#lørdag #hovdenakken #utetid #høst #lørdagsvibber #vindihåret #hundenLeia #høstfarger #mestringihvertskritt #deteraldriforsentåsnu #hobbyfotograf #utsikt #natur #ryggplager #trening

 

12 kommentarer
    1. Du fikk tatt noen fine bilder i dag også, selv om turen ikke gikk helt etter planen. Jeg gikk kun en tur rundt åkeren i dag, 1 km til sammen, det holdt for kroppen min💪

      1. Ja det er det med å akseptere da 🙂 Og jeg prøver lytte til kroppen…. det er det viktige – så hvor langt man går er ikke der fokuset skal være 🙂 Ute er bra og hvor langt…. spiller ingen rolle 😀

    2. Vakre bilder fikk du da som vanlig. Dumt når kroppen ikke spiller på lag, men jeg tror det er viktig å glede seg over det man får til. For to år siden fikset jeg ikke å gå lange turer, på grunn av høyt blodtrykk, men nå går det heldigvis så fint. Min venninne og jeg skulle gå til ei seter i sommer, men dit kom vi ikke. Hun har en ødelagt fot fra tidligere, så vi måtte snu. Mest lei seg var hun fordi jeg ikke kom dit vi hadde planlagt, men jeg brydde meg ikke om det. Vi fikk et herlig minne ved å forsøke, vi hadde nydelig vær og vi var ute i timesvis. Setra ligger der den, om jeg noen gang forsøker side. Men jeg er fornøyd med turen jeg 🙂

      1. Og det er så sant som det er sagt her, Natheless <3 Å gjøre noe sammen – lage minner 🙂 Og stedene ligger der til en annen gang 🙂 Jeg er fullt klar over det – og det er slik en må tenke 🙂 klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg