hysj! noen ligger fortsatt og sover..

ONSDAG
OG
TUR
TIL
MULEVIKA

 

Det var lovet opplett frem mot ettermiddagen…
Men så kom regnet på veien ned til Mulevika..
Jaja sånn er det..

 

 

Og noen har overnatta i telt denne natta 🙂
Og jeg tror de sover ennå – de/den ..

 

Hysj!
Trippe oss forbi??

 

 

 

 

 

Så herlig og fredelig det ser ut.
Jeg gleder meg til jeg skal overnatte i telt…
Blir kanskje ikke før til neste sommer…ish..

Vi får se 🙂

 

 

 

 

 

Naturens kunstverk 🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

Jepsipepsi!

 

 

Så rusler vi hjem og det er like stille i teltet – og sauen er bare nysgjerrig.

 

Ha en fin onsdag!

 

 

 

#mulevika #overnatteitelt #teltimulevika #hundenLeia #rosafrisbee #sau #sandkunst #natur #fotoglede #utpåturaldrisur #liveterbestute #onsdag #hobbyfotograf #himmeloghav #telt #hund #turglede #utetid

4 kommentarer
    1. her ble vi også litt lurt av værmeldingane ,men til det bedre ,vi skulle har fint vær først på dagen og siden regn,men vi fikk bittelitt småregn noen ganske få minutter og siden har vi hatt opplett og bittelitt sol,ja den er her så lite nå att det bare er som en streif over hustakene :=)
      sove i telt nå ,ja kanskje om jeg var yngre,jeg er nok ferdige med telt for min del ,men jammen var det koselig da barna var små :=)

      1. 🙂 Ja regnet kom og dro like fort i går 🙂 Det blei en fin dag resten av dagen 🙂 Jeg synes det er spennende med telt og gler meg til jeg skal ta med hunden på turer og telting 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg