i går – 70 talls party… og framsiden og baksidens medalje dagen derpå

SÅ ER DAGEN HER

🎉 🕺💃 🎊

60 +1 = 61

70 talls party planlagt over lang tid er plutselig her 😃

“klær skaper stemning”

🤩🤣🤩

Jubilanten blei henta og ankom standsmessig,  som siste gjest  – surprise!! 🎈🎈🚘


wroooom wrooom

Selv om han visste om mye så var detaljer holdt hemmelig

Ladyaugust lager horoskop og jeg fikk screenshotte krepsen og bruke den i velkomsttalen jeg hadde 💚

Artig å pynte til fest!


Husmødrene på 70tallet gjekk jo med hårruller… og det var vel ikke alltid de hadde tid til å ta de ut heller???
Hårrullene blei i  allefall med på festen en stund 😀

Man er så oppgiret at man ikke merker kroppens reaksjon før luften går ut.
Legger seg på natta og føler man kjører karusell og våkner neste morgen, tidlig tidlig, og vil kaste opp, av smerte.
Det er da man forstår man har hatt på for mange gir – men det på en måte var vel verdt det kan man si.
Adrenalinet har bremset og holdt tilbake smerten.
All den positive energien fra alle som var på festen gjorde at jeg ikke kjente noe.
Selv om det i bakhodet ringte en klokke; hallo nå blir det for mye!
Det var så gøy!!!

Det var så inn i hamperæva artig!

Vi var en herlig gjeng og stemningen bare steg og jeg med den 😀
Da glemmer man vondtene – og egentlig ville jeg bare ignorere den.

Jeg kjørte – så  vi kunne ta bilen fatt når det på en måte sa stopp i hodet og kroppen
Men det sa på en måte ikke stopp
For det var så herlig og morsomt å være sammen

Men i dag… det gjør vondt – og jeg blir litt lei meg for at jeg skal ha det slik
Synes synd på meg selv pga smertene som ikke gir seg
Tok mine smertestillende i går på kveldinga – “min koktail ut i natta”…
Jeg blir lei meg for at jeg har det slik, men det kunne vært så mye værre
Så da får jeg være glad det er som det er!
Det er bare å hive inn på en NY koktail i dag – og roe ned 🙂
Det er en ny dag og nye muligheter!

Jeg er uansett glad for dagen i går
Og festkomiteen rulet!
Kjøkkenhjelpene rulet!
Gjestene rulet!

Jeg er så takknemlig for hjelperne våre!
Jeg og vi  hadde ikke klart oss om det ikke var for de 🙂

 

Det er noe med det når giret går ned noen hakk…. da kjenner man det litt.

Jubilanten, mamma, og alle i familien og venner og kjente tror jeg hadde en strålende kveld.
Det er det som betyr noe <3

70tallsparty ruler!

Det var de mest fantastiske kostymer denne kvelden.

Og det at AN stilte med den flotte mustangen sin og hentet jubilanten standsmessig, det var bare helt konge!

TUSEN TAKK TIL ALLE SOM VAR MED OG GJORDE DENNE DAGEN/KVELDEN TIL DEN BESTE FEIRING!

Quizz-mester Tina løftet stemningen i taket!

Maten var helt rå!
Alt var godt fikk jeg høre rundt om.
Jeg klarte ikke smake på alt, men det jeg smakte på var bare lekkert

Og om man er helt om natta og helt om dagen…. man må bare prøve å stå i det og gjøre tiden best mulig.
Det er av og til en pris å betale som smaker mindre dagen etter… men slik er det
Jeg er sliten, stolt og glad
Og det er nok ikke bare jeg som er sliten….

Du verden for en gjeng!

 

#70tallsparty #krepsen #bursdagsfeiring

23 kommentarer

Siste innlegg