ikke som planlagt… og sola skinner…

UTETID

 

 

 

 

Vi rusler

Og egentlig hadde jeg lyst Ä gÄ motsatt

Men sÄ blei det den veien, mot Mulevika,  og for Ä fÄ forandring,
tok jeg av og gjekk opp mot skogen.
Jeg tenkte det kunne bli en fin liten tur.

Men turen balet pÄ seg den, for sola kom frem og skinte sÄ fint
og jeg fþlte meg liksom litt slik lett i ganglaget 😀
SĂ„,
da gjekk vi ut av skogen og bittelitt opp
 og sÄ ned og hjemover.
Men den turen bittelitt opp ogsÄ ned
 det blei litt i meste laget.
Ryggen skreik litt og tĂŠrne var borte vekk (fĂžlelseslĂžse),
uten om storetÄa, pÄ hÞyre fot.
Det er litt trasigt det der med den hĂžyre foten og ikke ha helt kontroll..

 

Det blei uansett et indre energipÄfyll, men utmattende fysisk..
Jepsipepsi!
Tur fikk vi, og bilder ogsÄ!

 

 

VI kom oss opp hit i dag, hunden og jeg!
Og i etterkant blei jo det for langt
 men der og da virket det helt flott 😀
SĂ„nn er det bare 🙂

 

 

 


#densomsoversynderikke

 


Ja slike sekund gjÞr at alt dÄrlig vÚr sklir sakte bort

Var den solkremen da..

 


Min trofaste turvenn 🙂

 

 

 

 

 

Det er fredag og det er helg!

STÅ DEG VEL

 

 

#fredagsvibber #snÞmann #hundenLeia #mestringsfÞlelse #slitenhet #tur #utpÄturaldrisur #lykke #turglede #skog #solaskinner #fotoglede #deterhelg

12 kommentarer
    1. Dette var deilig kos Ă„ se pĂ„ mens jeg ligger i senga med korona😊

      Nesten sĂ„nn at jeg fĂžlte varmen av solen, kjente lukten av skogen og hĂžrte fuglekvitter😄

      SĂžt hund!

      Du er flink som kommer deg ut, til tross for smerter.

      1. Tusen takk!
        Trasig med den korona… hĂ„per du ikke er FOR syk, og at du er i bedring!
        NÄ varmer sola nÄr den stikker seg frem, sÄ da er det anskaffelse av solkrem next!
        God helg!

      1. C har vĂŠrt pĂ„ jobbreise og jeg dro dit for Ă„ overraske og mĂžtte store brĂžytekanter og mĂ„ka sĂ„ svetten rann – slik at han i nattens mulm og mĂžrke skulle fĂ„ bilen i garasja… sĂ„ i dag er jeg knust krabbe.. TĂ„ler ikke dette arbeidet for tiden… Men det gĂ„r seg til 🙂 NĂ„ blĂ„ser det ute og er plussgrader og kanskje all snĂžen smelter.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg