imponert… scones og skjelven kropp…

BLOGGERE TOPP HUNDRE

 

God morgen Norge!

 

Det er onsdag formiddag – noe søvn etter nattevakt har det blitt, og nå er jeg ferdig med mine nattevakter 😀
Ute klarne det – blått skimtes i det fjerne – og sola glimter til.
Det er lovet sol !!

 

 

I bloggverden er det slik i dag:

 

Plass nr. 25 = WENCHE LARSEN
Isabel Raad imponerte meg!

 

 

 

Plass nr. 55 = LAILAS MAT

Glutenfrie halvgrove scones

 

 

og

 

 

Plass nr. 100 = LENE ELISABETH

Hele kroppen min var skjelven…..

 

 

Jeg har ikke sett bloggerne…..
Jeg ser 71 grader Nord, mesternes mester, stjernekamp og………….
Men har ikke sett bloggerne….
Man kan ikke fĂĽ med seg alt her i verden!!!

 

 

Jeg elsker SCONES!
Og når jeg kjører gjennom LOM må jeg som regel stoppe ved BAKERIET I LOM – der kokken SCHAKENDA driver – for å kjøpe de goooode scones som lages der.
Jeg kjøper scones andre steder også selvfølgelig – men de er liksom supergode i LOM 😀

 

 

Av og til er man helt skjelven i kroppen og tørr i munnen, og har ikke ord.
Ord er fattige men handling er gull.
Man trenger ikke si sĂĽ mye alltid.
Å vise at en bryr seg, ved å bare være til stede, gi en klem.
Det viktigste er ĂĽ vise at man tenker pĂĽ hverandre, uansett hvilken setting det mĂĽtte vĂŚre.
Å bry seg!
SĂĽ trenger det ikke vĂŚre sĂĽ mange ord.
Handlingen taler for seg selv.

 

 

 

 

#bloggeretopphundre #blogglisten #topplisten #bloggtoppen #blogglistentopphundre

8 kommentarer
    1. Ja, det er myyye jeg ikke fĂĽr med meg i hvertfall….Men Wenche Larsen leser jeg og sommerhytta ser jeg pĂĽ…Ikke noe annet for tiden! Nyheter da..Men liker best og ha det helt rolig her hjemme…
      Synes du fĂĽr med deg veeeeeldig mye av TV og blogg og tur og jobb og trening jeg..Du er rĂĽ!

    2. ikke nødvendig med sü mange ord alle tider nei, det er nok ü vise att en bryr seg og det kan en gjøre pü litt forskjellige müter ,vi har lenge hatt dürlige tv signaler sü jeg har ikke fütt sett alt jeg har villet,men sommerhytta für jeg se og Lars Monsen ,god morgen norge mü jeg se gjennom pc men det gür greit ,plutselig er det gode signaler igjen og jeg kan se det jeg vil pü tv :=)

    3. Har vel sett noen episoder bloggerne oppimellom…. men ikke i ĂĽr! Scones er godt, men sjelden jeg kjøper det….. kanskje jeg bør dra til Lom da! Og ja – viktig ĂĽ støtte og bry seg om! Bare vĂŚre der! <3 klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg