inn og ut ein fjord

WEEKEND

Ei helg med mange inntrykk.

Møre og Romsdalg og Sogn og Fjordane.

Inn og ut ein fjord eller to.

Loen og hotell Alexandra,
Briksdalsbreen,
Måløy og Elvisfestival,
Førde og Sunnfjord hotell –
der var det  “Burning-tendenser” med amerikanske bilar – så og hørtes frå hotellet – og dagen etterpå gjekk vi oss på Alex Rosèn.

Eit lite rotteres og eg kjente det på kroppen som allereide var litt nede for telling.

Men, ein veldig kjekk tur med masse inntrykk som skal fordøyast.

God mat og drikke – godt lag og god prat og latter.

Meir kan ein vel ikkje forlange 🙂

 

 

Site på for dei som ikkje ville eller hadde muligheit å gå dei 3 kilometer opp til vatnet og breen.

 

 

 

 

 

Ikkje så lenge sidan breen var nede ved vatnet.

Ein fin dag å gå opp hit.
Mykje turistar – sol og varmt – og spektakulært.

 

 

#fossarogstryk

 

#regnboge

#sjølfie


Jepsipepsi – god vin og god mat på Alexandra hotell Loen.
Flottaste plassen å være, med eventyr innan korte avstandar.


Kunne nesten tru det var dåp på gong…….. men det var amerikanara i morgenkåper som skulle ta eit seint bad i fjorden. Nåkre våga mens andre ikkje.

 

 

 

#Måløy
#elvisfestival

Hehheee
mykje folk og monge Elvis-immitatorar, Elvis-kortesje og amerikanske bilar…….
Litt”harry”??
Jaja…..artig å få med seg då 😀

Ein litt gråare dag på søndagen – og eg var klar for heimreise.
Sliten og full av inntrykk.
Det er ikkje enkelt dette med å være sosial og “på” når kroppen varsler og gir deg innputt på smerte mykje av tida.

Men du verden.
Ei fantastisk helg kort oppsummert 🙂

 

 

Godt å være på farta!

Godt å kome heim!

Alt til si tid!

 

 

#weekend #biltur #fotoglede #hobbyfotograf #natur #foss #brè #briksdalsbreen #naturbilder

12 kommentarer
    1. Himmel og hav,, eller burde vel “Fossar og fjell”. Men ikke så enkelt å fange inn dine fantastiske opplevelser og bilder i to ord 😀 Fantastkisk 🙂

    2. Oj! Der opplevde du mye flott på kort tid 🙂 Hotel Alexandra i Loen er fantasrtisk, og turen til Briksdalsbreen. Det ER så fint borti der! Det er noen år siden jeg var der nå, men det er nå ikke lenger enn at jeg kan turen igjen…. 🙂

    3. en vakker helg på deg,men eg skjønner jo den med smerter i kroppen da ,hadde eg vist du var i Måløy skulle du fått settt min barndomsheim og gata jeg lekte i som lita jente,ja for vi besøkte min mor den dagen ,ikke viste jeg att det var Elvis festival,hadde nok likt det vesletuppa vår som vi hadde med oss på besøk hi hi ,håper du er litt bedre nå da

    4. Superflotte bilder! Jeg har vært ved Briksdalsbreen en gang for mange år siden, og da var breen nesten nede ved vannet… jammen har den skrumper inn. Tror jeg må dit igjen før breen er helg borte – og da må vi bo på Alexandra igjen. Fantastisk hotell 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg