intet nytt – nettbutikker og uskyldig fengslet… kunne vi vĂŚrt pĂĽ TV?

 

BLOGGERE TOPP HUNDRE

 

God morgen der du er!
Jeg var på kor-øving i går – og sangene surrer i hodet ennå…
bap bap bap dada  tadatada hjertemedisin….  😀

 

I dag ser det slik ut nedover topp-hundre listen i bloggverden:

 

 

25. plassen = ANNA RASMUSSEN
Oppdateringen fra 9. august – der hun forteller at hun logger av for en stund.
Hun er med i årets TVserie om bloggerne….
Sü intet nytt derfra foreløpig.

 

 

55. plassen = CATHRINE RUTH
Favoritt-nettbutikker.

 

og

 

plass nr. 100 = HEGE KRISTIN
En uskyldig mann i fengsel.

 

 

Jeg lurer på om hvordan det hadde vært om vi i “bloggblokka” hadde laget en serie…. om oss bloggere som har tilknytning der…. og hadde…. eller vi som har funnet hverandre nå – i bloggverden – vi “voksne” liksom 🙂
Hadde det vĂŚrt et godt TV-program?
Det tror jeg virkelig.
Sterke personligheter, erfaringer i bøtter og spann, livsvisdom, akkurat passe gærne og sist men ikke minst, vakre både inni og utenpå 😀
Tenk dere det da!
Hei TV2 – er ikke dette et fantastisk konsept???
Oss voksne bloggerne og vĂĽr hverdag?
Litt om livet midt pĂĽ?
Kanskje en liten snutt om hverdagen der vi bor – spredt ut over landet….
Ingen dum idè!!

 

Jeg mü innrømme at jeg handler pü nettet.
Garnius er helmaks når det gjelder garn og oppskrifter 🙂
XXL er topp til mine fjellsko og litt annet turutstyr.
Og jeg bestiller litt treningstøy innimellom fra noen andre nettbutikker…
Men… jeg VIL handle lokalt også, og jeg gjør det.
Om vi ikke handler lokalt, stür butikklokalene snart i mørket, og da er det for sent.

 

Rettsstaten Norge.
Jeg håper at politiet gjør jobben sin….
Og at det er en grunn til at de tar inn personer til avhør, og fengsler de i püvente av retssak..
Og om noen er uskyldige, ja da hĂĽper jeg virkelig at de fĂĽr oppreising.

 

 

#bloggtoppen #bloggeretopphundre #blogglisten #bloggereitoppen  #tv2  #nyttkonsept #kunnevivÌrtpütv #livetmidtpü

4 kommentarer
    1. 3 ukjente for min del…leser aldri! Ha en fin dag.

      Jeg handler jo veldig lite av alt, men tenker og tror jeg vil shoppe litt utover. Her eller der…..
      Kanskje noe nytt til heimen. Jeg er sĂĽ sykt gjerrig til meg selv…Kan gi bort 10 000 til ungene, men til meg selv! SĂĽ mĂĽ ta grep! 🙂

      1. 🙂 Ja det er mange blogger jeg ikke gĂĽr tilbake til – men interessant ĂĽ lese de nĂĽr jeg skriver om de – og gi de et lite ansikt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg