jeg gir ikke opp….

 

Jeg gir ikke opp.
Kjenner bare at det er litt slitsomt nå.
Smertene ingen ser, men som gjør at jeg gråter på innsiden.
Jeg gir ikke opp!
Må bare hente ny energi,
få bukt med vondtene og
trekke pusten dypt, inn og ut.
Hente energi og holde hodet over vannet.
Analysere, konkludere, akseptere og ta tak.
Jeg gir ikke opp.
Bare pauser litt for å få kroppen tilbake i vater.
Puste med magen.
Dette går bra, enda en gang.
Jeg gir ikke opp.
Jeg søker å mestre, og jeg mestrer

 

Mette Josteinsdatter Kvalsvik

 

(dette er ikke dagens situasjon bare sånn at det er sagt)     😀

 

 

#minedikt #etdiktomdagen #jegsøkeråmestre #mestre #jegmestrer #jeggirikkeopp #smerte #energi #hodetovervannet #minebilder #hobbyfotograf #fotoglede

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg