Jeg mĂĽtte avlyse…nippletopp og blomstrer i ditt indre..

 

BLOGGERE TOPP HUNDRE

 

 

God morgen Norge!

 

I skrivende stund er jeg trøtt i trynet – mellom nattevakter – og spiser min gode frukost og drikker den obligatoriske og gode kaffe 🙂
Ute regner det i strie strømmer…..
Vinden har løyet litt.
Det er stille – bare lyden av dryppende regn.

 

 

I bloggverden er det slik i dag:

 

Plass nr. 25 = WENCHE LARSEN
Jeg mĂĽtte avlyse!

 

 

Plass nr. 55 = FIKSIDE
V- The nippletopp…. samme innlegg som sist jeg skrev om bloggen.

 

 

og

 

 

Plass nr. 100 = LILLASJEL
Det blomstrer i ditt indre.

 

 

Ja vi mĂĽ alle ta vĂĽre forhĂĽndsregler disse korona-tider.
Symptomer?
Holde seg hjemme!
Jeg lurer litt på hvor mange som følger meg her i bloggverden….
Ja,…  altså….
Har jeg mange følgere?
Jeg har ingen oversikt – og tenker ikke få det heller, egentlig… så da får jeg bare lure da 😀

 

 

Og jeg strikker og strikker på denne XL genseren – har faktisk kommet ganske langt på arm nr 2 og er ferdig med bolen!
Så da er det snart å sette ermene på samme pinne som bol – og begynne på MØNSTER!
Det gledes!!
Julegave i boks liksom??
Vi fĂĽr se pĂĽ sluttresultatet.

 

Jeg lurer på hvordan MITT healing-bilde hadde sett ut 🙂
Lillasjel treffer med sine ord.

 

 

#bloggeretopphundre #blogg #bloggere #blogglisten #blogglistentopphundre

6 kommentarer
    1. Hei Mette☺,
      Jeg er stadig innom og leser bloggen din og ser pü de nydelige bildene du tar av prinsesse Leia, storslagen natur, hjerter og haner i sølepytter og skyer☺. Jeg ser de fleste jeg ogsü. Er ikke sü flink til ü legge igjen spor. Ha en flott uke, her pü Østlandet skinner sola.
      Klem fra Elisabeth

      1. Hei Elisabeth! Tusen hjertelig takk for sĂĽ herlig tilbakemelding – og for at DU er innom og leser min blogg og ser mine bilder 🙂 Blir glad! klem

    2. Jeg leser vaffal bloggen din – alle innlegga…..! SĂĽ lenge vi koser oss sĂĽ spiller det jo ingen rolle hvor mange som leser lissom! Du fĂĽr strikke i vei! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg