Jeg og Pilotfrue…fire personer løpte fra stedet… og dei små…

 

BLOGGERE TOPP HUNDRE

 

 

God morgen Norge!

 

I skrivende stund er det lørdag morgen 🙂
Juhuuu – det er helg!
Det regner ikke ute – rosa skyer suser forbi og dagen ser lovende ut.

 

ANYWAY…

 

I bloggverden ser det slik ut i dag:

 

Plass nr. 25 = TILBAKEETILLIVET
Jeg og Pilotfrue…

 

Plass nr. 55 = NORGEOGVERDENSNYTT
En bil kolliderte med en trailer – fire personer løpte fra stedet

 

og

 

Plass nr. 100 = METTEJOSTEINSDATTER
Dei små…

 

 

Å være blant topp hundre er toppers det.
Liksom være inne på bloggtoppen.
Klatre litt på listen – oppover og nedover.
Men tjene penger på blogg?
Nei, det har jeg aldri hatt intensjon om.
Jeg liker å ytre meg her inne i bloggverden – og dele innlegg på FB til tider.
Blogging er en jobb i seg selv – for man bruker tid på det.
Tid ja…
Blogg-innlegg lager seg ikke selv.
Av og til treffer innlegg som tusen stjerner og andre tider bare suser de forbi i stillhet.

 

 

Hva er det som gjør at noen løper fra en ulykke?
Være seg bilulykke eller andre ulykker..
Man er pliktig til å hjelpe.

 

 

Dei små turane er faktisk dei viktigaste turane!

 

 

 

#bloggverden #bloggeretopphundre #blogglistentopphundre #blogg #bloggere #blogglisten

8 kommentarer
    1. God lørdag der ute……….
      Blogg er masse jobb! Men men…det blir jo hobby 🙂
      Pilotfrue-bloggen er ikke aktiv vel, den bør fjernes fra blogglista…:)
      Klem og fin lørdag….

      1. Ja blogg er masse jobb – men som du skriver; en hobby 🙂

        Nei, pilotfrua har jo tatt pause så…. men de som har pause popper opp til stadighet for de blir lest uansett 🙂

        Klem og god lørdag! Snart ut å gå! 😀

    2. Veldig sant 😀 Den serien om mitt liv, krever i alle fall masse arbeid. Derfor blir det mye hopp og sprett.. men skitt au. Jeg har valgt å gjøre det.. så da blir det sånn. Madammen rynker litt på nesa og syns det blir for mye. Men det kan jo hende våre etterkommere setter pris på det en gang inn i fremtiden 😀 Ha en vakker dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg