kaffe og sol på verandaen, egenpleie og kaffegrut

 

SØNDAGS
ETTERMIDDAG

 

 

 

 

 

På tide med litt peeling!

Og i det henseende brukes #kaffegrut som skrubb.
Godt for kroppen og legger fra seg spor av oljer også.
Veldig grei behandling etter en dag i fjellet og på verandaen.

 

Og når man ikke får kommet seg til hudpleieklinikken for fiksing av øyenbryner – gjøres det hjemme på badet 🙂

 

 

 

 

Og sånn går no dagane !

 

 

 

#søndag #egenpleie #kaffegrutogpeeling #peeling #øyenbryn #kolokrem #sologkaffe

10 kommentarer
    1. Deilig med litt egenpleie…. her har det blitt så som så med det i det siste…. for mye jobbing og for sliten til alt kjennes det ut som! Mange gode klemmer <3

    2. Kolokrem ja .. det måtte jeg også ty til i går! Coronasveis og coronabryn .. begynner å merke de nå! Den kolokremen har forresten eksistert så lenge jeg kan huske, mamma hadde også en slik på badet da jeg var lita! Jeg har forsøkt noen andre typer, men det er bare denne som er brukende. Men gleder meg til dattera igjen kan fikse vipper og bryn på meg. Og gleder meg også bittelitt til frisøren åpner igjen.

      1. Ja det gjør godt å få gjort dette hos profesjonelle 🙂 Men jeg bruker colokrem innimellom 🙂 Ja mamma hadde også denne colokremen 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg