kunst i naturen

 

Gårsdagens tur 🙂

Og se den rada med store rohdodendroer 🤩

Turen blei tyngre enn forventet,  og broddene jeg hadde med meg, trengte jeg ikke

 

Snømannen er på plass nedenfor folkehøyskolen

 

Hva skjer her da???

Kyssing på gang 😘

 


Sølepyttene er for fristende til å bare gå forbi….


Jepsipepsi!  Broddene jeg IKKE fikk bruk for

 

Her skimter vi/ ser vi mot Hareid 😊

 

Dråper i solnedgang

 

Tungt og slitsomt å gå, men  god trim 👍

 

Bare rot?
Spennende farger i alle fall 🙂

Her er det mye vakker kunst altså!!
Bare man ser etter….


Så er jeg snart i mål!

10 tusen skritt!!  Sjelden vare nå til dags….Og så herlig når det blir slik

Yuhuuuu verdt strevet i våt snø 😅

🙏

8 kommentarer
    1. Herlige bilder. Du gjorde som meg, gikk ut med brodder, men det trengte vi visst ikke overalt? Det var noen partier der jeg var glad jeg kunne være trygg med pigger da. Men nå hadde mye sand kommet fram. Herlig å se etter kunst i naturen. Nyt dagen. Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg