langs fjøra og forglemmegei

MORGENTUR
TIL
GOLLENESET FYR
OG
TILBAKE
LANGS
FJØRA


FORGLEMMEGEI

 

Denne vakre lille blåe sommerblomsten – og jeg spurte bloggeren UTIFRILUFT om det var en slik en hun hadde i sitt innlegg, som kunne lime seg til klærne………………..

For den sorten er det jeg har i dag –
og se under –
den fester seg til genseren når jeg stryker den på.

 

 

 

 

 

Nå bare eksploderer det ute – av alle slag – blomster 🙂

 

 

 

 

 

Hoppe fra stein til stein tilbake – høre bølgeskvulp og fuglekvitter.
Terapi.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Et ønske fra en vakker sommerblomst; forglemmegei………..   <3

Ønsker dere alle en flott onsdag!

 

 

 

 

#forglemmegei #gollenesetfyr #fjøretur #blomster #havblikk #onsdsag #utetid #natur #fotoglede #hobbyfotograf #hundenLeia #utpåturaldrisur #sologsommer

4 kommentarer
    1. Jammen limte den seg fast…. jeg må teste det der…. og takk for linken <3 masse flotte bilder her, Mette! Blir jo glad av blomster og fint vær! Klem <3

    2. Ja, masse fine blomster nå 🙂 Synd de forsvinner så fort. Jeg ser de som kommer på våren er jo på vei vekk, visner….NEEEEIII! Men kommer jo andre fine da…liker bare ikke at de første blir borte 😮

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg