lar tankene flyge… og dei humlene som er att får suse og danse..

MULEVIKA
OG
MULEVIKVEGEN

 

Der kan tankene berre flyge.

Iallefall når man går der aleine, eller ja, saman med turvennen, som er ein hund 🙂
Berre lytte til stillheita og suset frå havet.

 

Der kunsten berre dukkar opp slik tilfeldig i sanden.
Sandkunst – strandkunst – naturens kunstverk.

 

 

Der du tillet fantasien å leve fritt – og sjå kaskje det som ingen andre ser…..
Berre fordi DU ser noko interessant skrevet i sanden.
Noko som tiltalar deg og seier noko til akkurat deg.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Der dette bildet – som dukka opp framfor meg, i sanden,  gav meg eit støkk i hjarte….
Der eg stod og såg på denne figuren som eg tolkar er ei dame………..
Det var litt sårt på ein måte.
Der følelsane ligg utan på, nakne skuldre og slik litt annerledes.
Akkurat slik eg føler meg for tida……..
Litt annerledes og sårbar….

 

 

 

 

 

Det er godt å gå slik ein søndag formiddag – å kjenne på livet – på stillheita og alt det mektige rundt.

 

 

 

Og hunden Leia fekk ein slik vakker glorie rundt hodet på dette bildet, i Mulevikvegen, i dag.

 

Ein dag å berre ta det heilt med ro – la tankane fare langs vegen – og berre la dei humlene som er att, suse og danse.

 

GOD SØNDAG TIL DEG DER UTE!

 

 

 

#lahumlasuseogdanse #kunstisanden #latankanefly #søndagsvibber #mulevika #mulevikvegen #sjølfie #hundenLeia #fotoglede #natur #minebilder #foto #hobbyfotograf #naturenskunstverk #kunstisanden #kjennepålivet

2 kommentarer
    1. Vakre ord og vakre bilder, Mette! Det er nydelig å gå sånn og føle på stillheten! Damen ga meg et støkk også – og fine Leia med glorien <3<3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg