lavkarbo blautkake sukkerbrød… 100.tusen følelser… og diy – pergola…

 

BLOGGERE TOPP HUNDRE

 

God morgen Norge!

 

 

I skrivende stund regner det ute.
Mørket omkranser bygd og hus, men lysa lyser opp.
Hører regnet drypper mot tak og vindu.
Tenke seg til at det nĂĽ bare er FEM hele dager til julafta.
Og jeg har EN julegave igjen før alt er i boks 😀

 

 

 

I bloggverden ser det slik ut i dag:

 

 

Plass nr. 25 = MEGLERFRU1
Lavkarbo blautkake sukkerbrød

 

 

Plass nr. 55 = MAMMAEN TIL EN AUTIST
100. tusen følelser

 

 

og

 

 

Plass nr. 100 = HUSET PÅ LANDET
Diy – Pergola

 

 

Blautkake blir bare bedre og bedre….
Lenge siden jeg har laget og smakt blautkake 😀

 

 

Jeg hĂĽper sĂĽ mange som mulig fĂĽr til ĂĽ feire julen uten sĂĽ mye smerter og tĂĽrer.
Jeg vet at smerten er der hos mange, og at tårene sitter på vippekanten hos mange… og det er lov det.
Men jeg ønsker ALLE en sü god jul som mulig, uansett skjebner og hendelser.
Julen er ikke det viktigste, men den er viktig allikevel.

 

 

Pergola…. jeg tror ikke jeg skal ha pergola. Bestemte meg her og nå.
Fordi jeg trenger ingen Pergola.

 

 

 

#bloggeretopphundre #blogglistentopphundre #blogg #bloggere #blogglisten

2 kommentarer
    1. god morgen ,i skrivende stund sitter jeg og følger med pü temperaturen ute ,müleren viser 16.8+ det blüser godt men det regner lite ,bare sü att det er litt vütt pü veien :=)
      Vi har et barnebarn pü snart 12 som elsker bløtkake sü det lager vi innimellom
      Jeg ønsker ogsü alle en sü god jul som rüd utifra forusetningane dei har ,men desverre er det mange som har det vondt
      og pergola nei det skal ikke jeg heller ha ,men ennü lever drømmen om en gapahuk :=)
      ha en fin lørdag da

      1. Ja tenker på deg og gapahuk 🙂 Tenker du får den en dag !

        Ja nĂĽ regner det ikke lenger, og jeg har merket meg at det er veldig mildt ute…..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg