Lavkarbo blautkake sukkerbrød…strømbrudd og levende lys.. og garasje og bil sto i brann..

 

BLOGGERE TOPP HUNDRE

 

God morgen Norge!

 

I skrivende stund er veiene tørre her ute i havgapet.
Men, det er meldt en del regn etter hvert…
Heldigvis ikke snø ennå.
Alt til sin tid.
Men, jeg har begynt fyre i ovnen ja.
Det gir en lun og koselig stemning innendørs.
God morgen Norge surrer på TV og jeg nyter frukost og kaffe.
Hund og katt har fått sitt…
Jeg skal snart kjøre bilen til eldste sønn til verksted for dekkskifte.
Ja, bilen har stått her denne gangen… så slapp den stå der sjøen spruter over kaiene..
Og så ser jeg at på østlandet har de fått snø???
HJelpes – ja nå er det vinter dere!!!

 

I bloggverden er det virkelig koselig synes jeg.
Slik er det i dag på blogglisten:

 

 

Plass nr. 25 = MEGLERFRU1
Lavkarbo blautkake sukkerbrød

 

Plass nr. 55 = CATHRINERUTH
Strømbrudd og levende lys

 

og

 

Plass nr. 100 = NORGEOGVERDENSNYTT
Garasje og bil sto i brann

 

 

Ei god blautkake er aldri å forakte 😀

 

Strømbrudd og levende lys er ok det.
Strømbrudd er greit om det ikke varer i flere timer eller mange døgn.
Jeg har jo opplevd strømbrudd over flere døgn under vinter-orkaner her på sunnmøre…
Ellers er det alltids koselig med levende lys og andre lys og fyre i peisen denne tiden av året 🙂

 

Huff…
Brann er skummelt.
Ulmende brann… uansett hvor den starter…

 

 

 

#blogglistentopphundre #bloggeretopphundre #blogglisten #bloggere #blogg

4 kommentarer
    1. Kom snø her i natt..nå er det mer “sørpe” ..Vi har lagt om til vinterdekk..mannen som gjør det på begge bilene 🙂 Ikke lest noen av disse bloggene du nevner.. men veldig glad i bløtekake.. Klem og fin dag til deg <3

      1. Her er det kaldt og regn… Jeg har “dekk-hotell” og skal snart inn og få på to NYE piggdekk pluss to som kan brukes et år til 😀 Pigger må vi ha på disse kanter 😀

        Huff… snø ja… det er fint med snø og vinter når den får ligge – men sørpe er ikke så morsomt … klem og fin dag tilbake til deg <3

    2. Bløtkake er jo kjempegodt…… stearinlys må til – men ikke strømbrudd over lang tid…… brann har jeg alltid vært engstelig for – det er skummelt! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg