lavkarbo blomkålsuppe…fiskeform med snøfrisk og erter.. og ny kamp-nye muligheter..

 

BLOGGERE TOPP HUNDRE

 

God morgen Norge!

 

I skrivende stund er det litt mørkere ute i dag.
Årstiden…
Og i fjellet jeg har utsikt til er det hvitt – snø..
Men her nede på null meter er det regn – dog kaldt..
Tenker for meg selv at jeg kanskje snart burde skifte til vinterdekk…
Får se utover i uka..

 

I bloggverden er det slik i dag:

 

Plass nr. 25 = SPIS OG SPAR v/katrine Stenhjem
Lavkarbo blomkålsuppe – samme innlegg som sist jeg skrev om denne bloggeren 🙂

 

Plass nr. 55 = APERITIVOMAT
Fiskeform med snøfrisk og erter

 

og

 

Plass nr. 100 = ANN MARI OLSEN
Ny kamp – nye muligheter

 

 

Supper er godt – dermed basta!
Og om man strør bacon over blomkålsuppa – råd jeg har fått fra Stavangerinmyheart og andre – så blir det prikken over i-en..
Supper med mye grønt og slik i seg er gooooode – og jeg liker også frukstupper 😀
Med gode skiver eller rundstykker eller salat til 🙂

 

Fiskeformer i forskjellige typer er godt.

 

Og fotballkampene inn – og utenlands går sin gang…

 

 

#blogg #bloggeretopphundre #blogglisten #blogglistentopphundre #blogglisten

6 kommentarer

Siste innlegg