lavt skydekke og regn…

 

 

Tikk takk… Regn fra blå himmel…
Njaa ikke helt blå himmel, men sangen falt i hodet på meg i dag 🙂

 

Ettermiddagstur til Flø – og nye stier!
Regntøy er godt ü ha
selv om det var opplett
på nesten hele turen 😀


Ikke helt nye,
for jeg har gütt veien der før for noen ür siden i lag med Torill H R.
Men hadde glemt helt hvor den veien var helt til jeg oppdaget nye skilt i veien 🙂
Mange muligheter på disse kanter –
og dette er en ny flott perle med flere turer til topper med fantastisk utsikt.
I dag var vi fornøyde, hunden og jeg,
med tur opp til elva og broen –
og der man kan fortsette til høyre mot Roppehornet eller et stykke ned i veien mot Veten
Eller man bare fortsetter fremover i dalen og kommer mot Sneldelida

 

 


Så grønt og frodigt 🙂

 

 

 

Oooo hjelpes meg!
Glad jeg ikke traff kuer pĂĽ veien!
Men vet at de er på markene rundt her så…

 

 

 


Et ansikt?!

 

Herlig ĂĽ lytte til elva

 

 

 

Molo pü Flø i sikte

 

 

 

 

 

Og dråper – så vakkert!

Og derfor i dag, i regnet og det tunge skydekket,
kom den sangen til GABRIELLE frem  😀


#flø #gabrielle #hundenLeia #turstier #fotoglede #hobbyfotograf #elv #turglede

4 kommentarer
    1. Veldig fint å lytte til musikken med Gabrielle mens jeg las innlegget ditt. Godt dere slapp å møte kyr, de har jeg all respekt for. Flott og varierende natur rundt deg. Tannlegen vi hadde her i mange å het Flø, kanskje det var derfra han kom, i hvert fall kom han fra Sunnmøre. 🙂

    2. SĂĽ vakre bilder i det tunge vĂŚret! DrĂĽper er alltid innertier….! Og det ansiktet – det er jo Langbein! Innmari grønt og fint ute nĂĽ altsĂĽ…! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg