løpetid og alt det der

HUNDEN LEIA

Nå er det et havt år siden hun hadde løpetid sist, og hun er nå i den tiden igjen. Og det har både jeg og nabohunden lagt merke til, for å si det på den måten.

Leia forandrer atferd.

I et innlegg for over et halvt år siden, lurte jeg på om jeg i det hele tatt orket ha hund lenger pga dominant oppførsel – og agressiv holdning tidvis.

Dette har helt og holdent med løpetid og muligens innbilt svangerskap.

 

Og dette hadde hun i mai og dette kom igjen nĂĄ.

Snikende – litt mer dominant og litt mere bjeffete og når hun angriper Mr Sniff – den flotte skogskatten i huset – da forstår jeg at noe er på gang.
Hormoner i sving!

Det er ikke morsomt i det hele tatt.
Føler jeg ikke har kontroll på hunden.
Dette med at hun blir litt slik agressiv er skummelt.

 

SĂĄ, i morgen blir det ĂĄ kontakte dyrlegen igjen.

SĂĄ fĂĄr vi se hva som skjer.

 

 

 

 

#hundenLeia #hormonerisving #shetlandsheepdog #hundogatferd #hund

4 kommentarer
    1. Det er kjempekjedelig! Jeg kjenner jo en hund som ogsĂĄ er sĂĄnn…. slitsomt….. men de valgte nĂĄ ĂĄ sterilisere henne – det hjalp jo, men…. klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg