hund

NÅR IKKE ALT ER SOM DET SKAL VÆRE

 

NÄ har jeg/vi hatt hunden Leia i 2,5 Är og hun blir 3 Är i november. Og jeg har av og til vÊrt usikker pÄ oppfÞrselen til denne flotte hunden.

HER
kan du lese min fortvilelse over hunden –
og
HER
hva vi har oppdaget og som uansett har stor Ă„rsak til min fortvilelse uten at jeg ANTE at akkurat INNBILT SVANGERSKAP kunne vĂŠre en stor faktor.

Og at medisinen har hjulpet – ja det er helt sikkert 😀

 

 

GALASTOP

 

Men om det skal vĂŠre slik etter hver gang hunden har lĂžpetid


..ja da vet hverken jeg eller Patrick, som stĂ„r som eier av  hunden


. da er det mulig vi fĂ„r den sterilisert.

Men for Ăžyeblikket er alt bra!

PĂ„ en mĂ„te  litt tilbake mot “normalen” 🙂  Leia tar ikke alle leker og lager sitt eget lille rede lenger. Hun gjemmer ikke unna leker under puter


..

Hun har ogsÄ begynt sÄ smÄtt Ä fÄ tilbake matlysten. Hun har gÄtt ned 2 kilo i denne perioden. Og det gjorde nok ikke sÄ mye
.. men greit Ä vite Ärsaken.

 

 

 

#galastop #innbiltdrektighet #innbiltsvangerskap #hund #hundeliv

8 kommentarer
    1. Hmmm – sĂ„ bra at medisinen virker! Jeg kjente jo en hund fĂžr – Kira – hun har ogsĂ„ innbilt svangerskap… medisinen virket ikke sĂ„ veldig bra…… men – det er jo bare en periode av gangen, selv om det er fryktelig slitsomt! 🙂

    2. SĂ„ bra at dere fant ut av det 😀 Ikke sĂ„ lett, som jeg skrev, nĂ„r de ikke kan forklare selv 🙂 HĂ„per det stabiliserer seg. Det skal jo vĂŠre glede mellom hund og matmor. Lykke til 🙂

      1. Ja det er sant! SĂ„ blir det spennende Ă„ se om det er slik det blir etter hver lĂžpetid……………. da blir det mest sannsynlig sterilisering 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg