middagsmeny veke 52/53… Tyrkia stanser fly fra Storbritannia, Danmark, Nederland og Sør-Afrika.. Polsk mat – Russisk salat…

 

BLOGGERE TOPP HUNDRE

 

 

God morgen Norge!

 

 

 

I skrivende stund kom jeg på at det er denne dagen sola snur…
Og mange blir glade for det 😀
Jeg har ikke tenkt så mye på det 🙂
Det blĂĽser og regner ute, hund og katt ligger og slapper av og jeg nyter kaffe og frukost med TV2 surrende i bakhodet.
Jula nĂŚrmer seg med stormskritt nĂĽ.
TRE dager igjen!

 

 

I bloggverden ser det slik ut i dag:

 

 

Plass nr. 25 = LAILAS MAT
Middagsmeny veke 52/53

 

 

Plass nr. 55 = HOVEDSTEDER
Tyrkia stanser fly fra Storbritannia, Danmark, Nederland og Sør-Afrika

 

og

 

 

Plass nr. 100 = BESØK POLEN
Polsk mat – Russisk salat

 

 

Av og til planlegger jeg og andre tider tar jeg det pĂĽ sparket.
Det de fleste vet, er hva de skal ha på Julafta 🙂
Og for meg første juledag = restemiddag
Så blir det ørret eller laks eller begge deler i romjula og nyttårsafta blir det kalkun 🙂
Jepsipepsi!

 

Den muterte varianten av korona-viruset her på vei….

 

Jeg har ikke vært i Polen, så ønsket er nok å komme dit en dag 🙂

 

 

 

 

#bloggeretopphundre #blogglistentopphundre #blogg #bloggere #bogglisten

2 kommentarer
    1. skummelt med den muterte coronaviruset,dei kan gjerne stenge flytrafikken ,iallefall til en har mer kontroll pĂĽ viruset.
      Julens middag ja ,julaften og nyttürsaften er alltid pinnekjøtt,romjulen ,ja det kan vÌre litt av hvert det ,har ü ta av i fryseren iallefall sü mat skal det bli :=)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg