min kalender – luke nr 21

ADVENTSKALENDER/JULEKALENDER

Lørdagen banker på døra.
21 desember og luke nr 21 skal åpnes.

 

Og julesangen jeg vil dele med deg i dag, er denne:

 

 

JEG SYNGER JULEKVAD

 

Jeg synger julekvad
jeg er så glad, så glad!
Min hjertens Jesus hviler
i stall og krybbe trang,
som solen klare smiler
han på sin moders fang.
:/:Han er Frelser min! :/:

 

Å Jesus, du barnlill,
deg lenges jeg så til!
Kom, trøst meg allesinne,
tred inn om her er smått,
la meg deg se og finne,
å, da har jeg det godt!
:/:Drag meg etter deg! :/:

 

Hvor er Gud Fader mild,
sin sønn han sende vil!
Vi alle var fordervet
i vår ulydighet,
men han har oss ervervet
all himlens fryd og fred.
:/:Eia var vi der! :/:

 

Hvor er vel glede
slik som høyt i himmelrik,
hvor alle engler kveder
en ny og liftlig sang
og frem for tronen treder
til Guds basuners klang!
:/:Eia, var vi der! :/:

 

 

Og klikker du på bildet under, kommer du inn til denne vakre julesangen, som synges av Sølvguttene

 

 

 

 

#sølvguttene #jegsyngerjulekvad #21desember #lukenr21 #lørdag #ventetid #advent #julekalender #adventskalender #nånærmerdetsegjul #redagerigjentiljul #julesang

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg