min ønskeliste hos Ellos… bli ny dag hos Auster salon & academy storo.. og byggrynsgryte, bygotto…

 

BLOGGERE TOPP HUNDRE

 

God morgen Norge!

 

 

I skrivende stund er jeg mega uthvilt…
Etter å ha stått opp supertidlig i går, arbeid, hjem, lufte hund, fyre i ovnen og hjemmelaget pizza, godteri, trøtt som en dupp før 22.00 og stupe til køys og ha vondt i magen hele halve natten…. og huske på å ikke forspise selv om man var mega-sulten og det var sååååååå godt!
Joda, så er det godt å stå opp til en ny dag med nye muligheter 😀
2. søndag i advent!
18 dager igjen til julafta!
Kaffe og havregryn har kommet på bordet – og hund og katt har fått sin mat, og ligger rett ut.
Og sånn går no dagane…

 

 

I bloggverden er det ikke store forandringer hverken på topp eller bunn…
Men noen rokkeringer er det daglig:

 

 

Plass nr. 25 = SMABARNSFORELDRE
Min ønskeliste hos Ellos

 

 

Plass nr. 55 = ENGLA`S KREATIVE VERDEN
Bli ny dag hos Auster salon & academy storo

 

 

og

 

 

Plass nr. 100 = MATVALØRER – Gøy på kjøkkenet
Byggrynsgryte, Bygotto

 

 

Jeg elsker også julegaver.
Jeg er veldig glad i gaver og overraskelser 😀
Men jeg har ingen ønskeliste egentlig.
Morsomt å bli overrasket også.
Men, er det noe man virkelig ønsker seg og trenger, da er det lurt å ha det på en liste 🙂

 

 

Jeg går fast til min frisør.
Kanskje en dag vil jeg bli NY?
Forandre frisyren?
Men ikke nå….
Jeg vil ha det halvlange håret en stund til 😀
Men fargen?
Njaaaa, nei, jeg trives slik det er, egentlig 😀

 

 

Det finnes så mange herlige oppskrifter ute i bloggverden!

 

 

 

 

#bloggeretopphundre #blogglistentopphundre #blogg #bloggere #blogglisten

4 kommentarer
    1. god morgen ,så deilig å føle seg super utkvilt da :=) men å forspise seg det er ikke godt,vi går fempå innimellom vi også men vi lærer ,det er ikke lurt nei :=)
      Jeg ble overasket i går ,lite ante jeg att min mann lekte snekker Andersen borte i løda og jeg ble virkelig overasket over gaven ,skal legge ut bilde i ett innlegg :=) ha en fin dag da

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg