Moria – korona og hvalbiff…

 

BLOGGERE TOPP HUNDRE

 

God morgen!

 

Det er lþrdag – tidlig tidlig – og jeg er snart klar for ny arbeidsdag inn i arbeidshelgen 🙂
Ute blĂ„ser det  – kaldt i luften – og det er meldt mye regn
..
SĂ„nn er det med den saken.

 

PĂ„ blogglisten ser det slik ut i dag:

 

Plass nr. 25 = KJERRINGTANKER
Morialeiren brenner.

 

 

Plass nr. 55 = HEGES LILLE ROM
Jeg er sÄ lei
.

 

og

 

Plass nr. 100 = MATVALØRER
Sopptur eterfulgt av hvalbiff og flĂžtegratinerte poteter med vri.

 

 

Ja, 50 er ikke nok!
Jeg vet ikke.
Om det var vi som var i krise sÄ hadde vi Þnsket oss all den hjelp vi kunne fÄ.
Blodet pomper gjennom kroppen uansett hudfarge og verdensdel.
Vi har det ikke dÄrlig her i Norge.
Vi er redde for det meste, og nÄ korona

Men, vi har et ansvar Ä hjelpe vÄre medmennesker.
Ja, vi hjelper sÄ mange, og nÄ er det denne gruppen fra Moria som trenger sÄrt ei hand.

 

Jeg er ogsÄ lei hele KORONA!
Alt det fþrer med seg
..
Alt vi mĂ„ forholde oss til og IKKE forholde oss til
.  familie – selskapeligheter – sosiale happeninger

Men, sÄ er dette Äret og kanskje framtidige Är slik det blir.
VĂ„rt nye liv med forholdsregler.
Vi er sÄ heldige Ä ha et system som tar vare pÄ oss uansett.

 

Jeg er ikke glad i soppturer
..
Fordi jeg pÄ en mÄte ikke interesserer meg for annet enn fotomotivene av sopp.
Men jeg liker sopp i maten!
Og hvalbiff er sjukt godt da 😀
Og det Ä plukke fra hagen
. skulle Þnske jeg var mer pÄ det, Ä dyrke egne grÞnsaker.
Men, jeg har det sĂ„ godt med Ă„ gĂ„ i butikken liksom 🙂

 

StÄ deg vel der ute i verden !

 

 

#bloggeretopphundre #blogglisten #blogg #bloggtoppen #blogglistentopphundre

8 kommentarer
    1. God lþrdag 🙂 Sopp er deilig i maten og bruker det mye. Men er fra butikken.
      Her pĂ„ KrĂ„kerĂžy er det ingen soppskoger….Klem.

    2. NĂ„r det gjelder maten, har det som deg – liker best butikken 😀 Og der kjĂžper jeg ikke en gang rĂ„varer 😀 Men mer andre lettvinte lĂžsninger. Jeg er en lathans 🙂

    3. God jobbdag til deg. 🙂 Enig med deg, sopp er greit Ă„ ta bilde av, men Ă„ plukke sopp er ikke helt mi greie. Ei heller andre ting i naturen, som bĂŠr og sĂ„nn. Utvalget er mer enn godt nok pĂ„ butikken. Hvalbiff har jeg ikke spist pĂ„ flere Ă„r … kanskje en skulle hatt det til middag snart.

      1. Ja om man fĂ„r til hvalbiffen er den jo bare lekker god!! 😀 Tusen takk! NĂ„ har jeg bare sĂžndagen igjen 😀

    4. Tusen takk for noen flotte tanker. Klikket meg ikke inn pĂ„ de andre (unnskyld…. ). Ha en fin arbeidshelg.. Gode tanker 🙂 Klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg