morgentur, tannverk i kroppen og klisjè

GOLLENESET

 

En fin morgentur for meg og hunden Leia.

“ALDRI SÅ GALT AT DET IKKE ER GODT FOR NOE”
(klisjè)

 

 

 

 

 

Havørna svever der oppe

 

 

Godt med en tur før det begynte å regne/sludde ut på ettermiddagen.

 

Jeg har vært på farten – kaffe og skravl hos venninner 😀

Nå litt fyring i ovnen og slappe av.

Ustabilt vèr for tiden gir litt slik
#tannverkikroppen
for meg.
En #hofte  en #skulder  en #nakke som roper over seg…….
Det blir litt mye svingninger fra kaldt til mildt – snø – regn – rått – kaldt – frost – mildt – nordavind…………

 

#Jojokjøring
på revmatiske kropper
– iallefall min kropp.

 

Men, bevegelse er medisin uansett – så får jeg prøve overse/ignorere tannverken i muskler og ledd.

 

 

#aldrisågaltatdetikkeergodtfornoe

#klisjè

😀 !!

 

GOD TORSDAG TIL DEG!

 

 

 

#revmatiker #fibromyalgi #utetid #fotoglede #utpåturaldrisur #hoftesmerter #muskelogleddsmerter

2 kommentarer
    1. deilige bilder,liker alt ute ved havet eg :=) mannen i heimen her har også tannverk i kroppen,reagerer ved værskifte,den slipper eg,mine plager er konstante,siden både du og mannen min reagerer på noe nå blir det vel litt snø igjen da

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg