når du kutter nettet…………

 

 

HVORFOR har “alle” – iallefall mange – elektrikere…….
installatører alt for liten bukse på seg? Iallefall slik at bokseren vises – så kommer arbeidsbuksa langt ned på rumpa –
og øverst….. ja der er sprekken……………
Ikke alle er slik – forstå meg rett   hehehe men i dag hadde jeg en slik installatør hos meg………. ja for jeg har måttet anskaffe helt nytt fibernett – ledninger og bokser. Og hvem vet……. kanskje går det som uhell – på forsikringen.

For å utrette noe selv kan koste dyrt rett og slett.

 

 

 

Og nettet er tilbake – så får vi se hva kostnadene på selvhjelp blir………  🙂

 

 

 

#nettverk #fibernett #selvhjelp #nårdukutternettet

7 kommentarer
    1. Ojj,, her ble det mange sprekker. 😛 Kabelen sprakk, og sprekker mellom bordfjøla, og ei anna sprekk…. Håper ikke budsjettet sprekker på grunn av dette…. 😀

    2. Trailersjåførsprekk med myntinnkast, sa man før. ( Da jobbet jeg på bensinstasjon…og bompenger bestod av mynter og myntinnkast. Noen ganger bommet sjåføren og måtte bannende ut av bilen og plukke mynter)
      Det er ikke meningen at du skal henge bak håndverkere og glo, skjønner du vel.
      Jeg hadde også en fiberfyr her. Men der var det faktisk orden på klærne, uansett hvor mye han kravlet rundt. Dessuten holdt jeg meg i andre enden av stuen.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg