NÄr helsen ikke klarer jobb, blir jobb helse, eller noe sÄnt..

 

NÄr man kjenner pÄ et savn og en sorg hver gang man kjÞrer forbi aktiv treningssenter, men tenker at det var da, nÄ er noe annet
Og det, noe annet, ikke fungerer
..
Da er det bare Ă„ melde seg inn igjen da!
Og jeg sÄ har gjort!
SÄ nÄ ligger inneskoa i bagen og bare roper pÄ meg, og kortet likesÄ, venter pÄ oppdateringen som Äpner dÞrene
Og her hjemme som taket var for lavt for mine hoppetau, ligger de nÄ i bagen og venter pÄ Ä bli brukt, sammen med diverse andre apparaturer pÄ aktiv treningssenter
Tenk Ä glede seg slik over en innmelding og en ekstra utgift i mÄneden da?!
Men den er vel verdt det – og veldig god Ă„ ha og bra investering for helsen
Jeg mÄ rett og slett ha et sted Ä gÄ til, for Ä fÄ gjort treningen min skikkelig
Ja, ogsÄ pÄ grunn av helsen som ikke er som fÞr, og fjellturer og andre turer som liksom bare ikke er hovedtreningen lenger
Da mĂ„ jeg trĂ„ til  – og jeg gleder meg!
Jeg trenger styrke for skuldre og rygg og
.
Ja, det som er bra for meg og min helse
Med forsiktighet – sier legen
Forsiktig med nakke – forsiktig med korsrygg  – forsiktig

SĂ„ fĂ„r vi se – men trenger styrke
Trening here i come!
Og jeg ER glad i Ă„ trene – det er jo begrensningene jeg ikke fĂ„r til 😀

Det er dette som er en del av jobben min – investering i egen helse
Det er kanskje ikke “bare” en del av jobben – sĂ„ og si hundre prosent, egentlig
NÄr helsen ikke klarer jobb, blir jobben helse, eller noe sÄnt

 

 

9 kommentarer
    1. Jobben din er nok Ă„ ta best mulig vare pĂ„ deg selv og kroppen din nĂ„, ja. SĂ„ artig at du har meldt deg inn pĂ„ treningssenter! Skynd deg langsomt!!! 😉

    2. Egentlig burde du ha hatt en personlig trener som kunne ha veiledet deg i starten. Men uansett, Mette, godt for deg Ă„ vĂŠre tilbake. đŸ€—

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg