“nesten pĂ„ topp – og midt pĂ„”….

 

Og det er bevegelse i toppen!
Forandringer!
Yuhuuuu 😀

 

2. plassen har SMABARNSFORELDRE fÄtt.
Tenk pĂ„ det da – hele SYV barn!
De har nok Ă„ holde fingrene i for Ă„ si det slik.
Jeg som syntes det var nok med to 🙂
Og nÄ fÄr de avlastning fra besteforeldre og tante som tar med FEM barn pÄ tur noen dager.
Rene himmelen i hjemmet der, med bare de to minste tilbake.
EnergipÄfyll fÞr skolestart.
Det hĂžres godt ut for de – for alle parter – sĂ„ jeg Ăžnsker de gode dager.

 

 

3. plassen falt i dag pÄ SOFIECAROLINENILS1
Flytte?
TromsĂž?
Fortsette Ă„ bo i Oslo?
Hva skal hun gjĂžre?
Ta det rolig dette Ă„ret?
Er jo sÄ glad i Ä reise
.
USA venter
.
Jepp
.

 

 

Og pĂ„ 55. plassen – midt i bloggverden – der ligger denne bloggen: ANDREA BADENDYCK

Hun viser fortsatt frem tennene sine.
5 Ă„r etter behandling med INVISALIGN – usynlig tannregulering.
Hun elsker smilet sitt fra siden, i dag.
Det gjorde hun ikke fĂžr tannbehandlingen.
Hun hadde en hjĂžrnetann som stod litt opp fra de andre tennene.
Sjarmerende synes da jeg


Men men



 

 

Jeg har ikke hatt tannregulering – selv om mine tenner er litt slik “innoverbþyde”


..
Sikkert sin sjarm med det tenker jeg


Jeg har ingen reiseplaner eller flytteplaner hverken innenlands eller utenlands.
Tror jeg er plantet her jeg har huset mitt 🙂
Og er glad i mine to barn som har rukket Ă„ bli voksne gutter med Ă„rene.

 

Livet er godt rett og slett 🙂

 

 

#bloggtoppen #2plassen #3plassen #55plassen #toppblogger #bloggeremidtpÄ #blogg #nestenpÄtoppenbloggere #bloggverden

4 kommentarer
    1. Kjekt med litt andre Ă„ skrive om i dag ja 🙂
      Jeg har heller ingen flytteplaner, selv om datteren min hele tiden forsĂžker Ă„ pĂ„virke meg med nye boliger hun synes er knallfine 😀 Jeg sa i gĂ„r at her skal jeg bo til jeg flytter pĂ„ hjem. Vet ikke helt om det kommer til Ă„ stemme, men uansett, flytter ikke herfra, fra min lille oase med det fĂžrste.
      Jeg har heller aldri hatt tannregulering. Heldigvis 🙂
      HĂ„per pĂ„ en ny solrik dag. NĂ„ skal jeg ut og klippe plenen Ăžyeblikk. MĂ„ bare la folk fĂ„ vĂ„kne fĂžrst 🙂
      Klem og fine dagen til deg ♄

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg