“nesten på toppen – og midt på”…

 

Og her bare bytter de plass 🙂

 

2. plassen falt i dag på SUPPORTERFRUE

Ikke nytt innlegg – det samme som i går.

 

og

 

3. plassen falt på MARTINEHALVS

Som i dag setter fokus på artisten Victoria Nadine – som fikk 4. plass i Idol.
Nadine er dagens gjest i “SYKT ÆRLIG” med Martine.

 

Så hoppes det ned til 55. plassen som nesten alltid er NY – og i dag er det
OUTDOORKIDS som har den plassen.
Har skrevet om denne bloggen før.
Kjenner den ikke så godt, men når man tar for seg disse plassene så kommer man litt nærmere og kjenner igjen blogger, etter hvert.

 

Det er litt slik av og til som Outdoorkids skriver; når hverdagen kommer tilbake kommer også sommeren tilbake….
Fikk pakke i posten; concealer og mineral foundation og flytende øyenskygge….
Ting hun ikke har brukt før…og brukte de litt feil kan man si…..
Og hun har koronatestet seg og venter på svar.

Jeg har erfaring med koronatesting….
Har tatt TO tester og begge har heldigvis vært negative.
Det er slik man må gjøre når man jobber med mennesker/helse/barnehage…

Sminke – jeg tror jeg har en slik concealer som man kan spraye i ansiktet etter man er sminket, men jeg sminker meg aldri så mye at den trengs, egentlig…

 

Et lite blikk på dagens; nesten på topp og midt på 🙂

 

 

 

 

#nestenpåtoppenibloggverden #midtpåibloggverden #2plassen #3plassen #55plassen #blogg #bloggere #littavhvert #bloggverde

4 kommentarer
    1. Det er bra at vi passes godt på og blir testet når det trengs. Jeg har ikke blitt testet, men har ikke hatt noen grunn til det heller til nå.
      Jeg bruker øyesminke, litt mindre nå disse varme dagene enn ellers. Men annet enn det bruker jeg ikke. Med dette trøtte ansiktet så trengs det litt markering rundt øynene og på leppene 🙂
      Takk for dagens listeplasseringer. Kjekt å lese om 🙂
      Fine dagen til deg ♥ Klem

      1. Ja jeg bruker også øyesminke og lebestift 😀 Nesten avhengig av lebestift 😀 ønsker deg en fin dag! Her regner det litt nå. klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg