ny dag, ny uke og nye muligheter…

 

Og det blei fjelltur!

 

REMØYFJELLET

 

Kjører til høyre etter Remøybrua – og kjører til endes og parkerer.

 

Så starter turen over fjellet – og returen går via gamleveien fra Sævikane og tilbake til bilen etter brua.
Ei flott runde!

 

 

 

 

 

Glade både hund og menneske – og det blir varmt og jeg må av med anorakken 🙂

 

 

 

Remøybrua som er med på å  knytte øyene sammen 🙂

 

Vakker utsikt mot Runde.

Og mot Rundebrua.

 

Utsikt mot Fosnavåg sentrum.

 

Vi er ved #Sævikhatten og har flott utsikt mot hjemstedet vårt, Kvalsvik.

 

 

 

 

 

Vi ser hjem!

 

 

Kan det være en dame med hatt og vakker pels rundt seg ?

 

For en dag!

 

 

 

Herlig fjelltur – også er det veien tilbake til bilen
og vi passerer denne flotte sykkelen 🙂

 

 

 

#fjelltur #remøyfjellet #remøykammen #sævikhatten  #utsikt #hundenLeia #natur #mandag #fjelltid #høstpåsunnmøre #utpåturaldrisur #sol #himmeloghav #fotoglede #hobbyfotograf

10 kommentarer
    1. for en herlige dag og så vakre bilder som du tar,ja nå koste eg meg på strikkekafe ,sosialt og eg fikk sitte på med ei granne ,men au så vondt eg hadde i ryggen da eg hadde sittet en stund,nei en fjelltur hadde nok vært bedre for denne ryggen :=) men så var det dette sosiale da hi hi

      1. Ja å gå ulendt er gull verdt for rygger flest 🙂 Koselig med strikkekafe og det sosiale……… men ikke for ryggen….

        God bedring <3 klem

    2. Altså! Tenk å bo der du bor! Jeg er vilt misunnelig på turmulighetene rundt deg🤩
      Godt du er i stigende form igjen, – håper det varer en stund🙏
      I dag skal jeg også ut og gå i høstsola, men det blir ikke så langt og ikke så lenge. Men bare å komme seg ut når sola skinner er ubetalelig☀️🧡🍁🍂🍁🧡☀️
      Ha en fin dag, Mette😘

      1. Bare å komme seg ut er ren medisin <3 Nå har jeg en kveldsvakt foran meg og dagvakt i morgen, så da blir det å ta det litt rolig i forkant av jobbedager 🙂 Ha en flott dag der du er! klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg