og den står der – Trollvogga!

MÅTTE SJÅ DET MED EIGNE  AUGE

 

Ja, det gjekk rykter for litt sida, om at Trollvogga på Runde, var falt i sjøen.
Rast ut, var ikkje der meir………

Klikk gjerne i linken over og få med litt historie ang denne Trollvogga.

Men så var det ikkje sikkert det stemte allikevel.
Slike ting må eg ha greie på – og i dag var fyrste anledning for min del, å sjå at Trollvogga fortsatt står der, sølv om eg har fått det bekrefte fra anna hold, at den ikkje har rast i havet.

Turen til Trollvogga – eller berre “Vogga” som eg har vokse opp med å høyre om, starter md at eg går opp #Trepet på  #Runde.

Eit tre som har falt over stien………….

Godt på veg, og der nede står bilen 😀

 

Ein kan sjå ansikter i mykje………………

 

 

Oppe – og berre å rusle seg mot vogga.

 

 

 

 

Og her er den!
Står der som alltid.
Men kor godt den står er vel ingen som veit.

 

 

 


Jepp……… litt sånn………. det er sprekker i fjellet og slikt……….Og ingen veit kva tid noko skjer……

 

 

Foreløpig står den der som før 😀

 

 

 

#trollvoggapåRunde #vogga #Runde

8 kommentarer

Siste innlegg