oppturer og nedturer…

Oppover i fjellet – og viljen i dag gjorde det til at
det blei en liten topptur 🙂
BARMEN
For jeg vil!
Og om man trosser tanken om å snu… ja da kommer man seg opp – selv om nedturen blei lang og travel…
Mestringsfølelsen og smerta er det som sitter igjen…
Både på godt og vondt på en måte.
Men man kommer seg ingen steder om man ikke tar sats!

 

 

 

Det er så herlig å komme opp i fjellet – gå #ulendt og BRUKE kroppen <3
Det er så mye jeg VIL – men som foreløpig er lagt på is….
Ja, av fjellturer rett og slett – for det er det jeg elsker – å vandre i fjellet enten alene med hunden Leia eller sammen med andre eller bare meg og kjæresten <3
Det er en viktig del av livet mitt – fjellturene.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Det er mye skodde i fjellet – men det gjør ingenting.
Den gode følelsen av å mestre en tur overskygger det å ikke ha utsikt 🙂
#turglede

 

 

Man ser nesten ikke bygda!

 

Nedturen blei slitsom med en fot som skjelver litt av slitenhet og smerter generelt, men turen blei til den og vel gjennomført.
Og det var jo egentlig Muletua jeg skulle til… men i og med den tykke skodda,
valgte jeg å svinge av på stien og gå til Barmen og over fjellet og ned.
Det er ingen lang tur, men krever jo sitt uansett 🙂

HERLIG!

 

 

#barmen #mestringsfølelse #turglede #sjølfie #fotoglede #natur #trening #aktivitet #hundenLeia #turvennen #fjelltur #helse #minhelse #skodde

8 kommentarer
    1. Fin tur til tross for tåke. 😀

      Godt med topptur, men om den gjør så godt mens det står på, er vel ikke alltid tilfellet. 😉
      Håper det gikk greit etterpå. Koselige bilder! Klem 🙂❤

    2. Ja, det hørtes herlig ut. Mestring er viktig. Og så mange fine bilder. Jeg kom meg opp i skogen for å se etter brønnen, for meg var det lang nok tur. Men gjorde godt. Nydelig lørdagsettermiddag til deg.<3

    3. Ja, fjellturer er DEG, det, Mette! Jeg skjønner godt at du trosser alt noen ganger også nå…. du trenger mestringsfølelsen og den friheten! Ta vare på dyrebare du! Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg