Oslo – i gĂ„r – mandag – bloggere – bildespam!

Mandag
og det er siste dagen i september!
Tenk pÄ det da, denne mÄneden er ogsÄ historie, om litt
Men,
ennÄ er det litt igjen av denne september-mÄneden,
i Oslo 🍂

Toget inn til byen – mþte to damer ved tigeren
Frodith og Pensjonistgunna
Og ikke minst, bloggstjerna Barney

Frodith har jeg mÞtt mange ganger nÄ, og Pensjonistgunna, for fÞrste gang.
Spennende!
Forventninger, det at man har laget seg et bilde pÄ forhÄnd?
Ja sÄ absolutt, av stjerna Barney
Jeg trodde jo han var over dobbelt sÄ stor!
Som en kongepuddel Ă„ ligne 😀
SĂ„ var han en skjĂžnn akkurat passe stĂžrrelse vakker liten og snill hund 🐕
Smelt!

Gunn er en lun og god dame – akkurat som jeg hadde forestilt meg hun kom til Ă„ vĂŠre 🙂

Som Frodith skriver; vi ser pÄ hverandre som venninner.
Mþttes mange ganger allerede, siden 2016 tror jeg det var, fþrste gangen 🙂


Foto: Frodith
Trikken mot KjelsÄs

 

Tigeren – Akerselva – Cultivate – tre damer
Det kan ikke bli feil det 😀

 

Jadda 🙈😅 hva skjer’a baghera?

 

Og du verden hva vi har lért i dag, av hverandre 😀
Hvordan ta selfie, hvordan redigere bilder
. Joda,vi kan, men tips videreutvikler det vi er inne pÄ og har litt peiling pÄ,
fra fþr av 🙂


Herlige Barney har funnet en liten sokk som er bare hans


 

“What does the fox say “

 


PĂ„ Cultivate –
og noen var sĂ„ snille og ville ta bilde av oss 🙂

 

Jepsipepsi vi har hatt en strÄlende tur sammen

Og hunden Barney, verdens roligste og herligste hund ever 🙂

 

SĂ„ mĂžter jeg Sanna og tar toget hjem sammen med henne
For en dag!

 

Tusen takk til alle som beriker den med sin tilstedevĂŠrelse
Takknemlig i bĂžtter og spann

 

16 kommentarer

Siste innlegg