Pausen vedvarer…god mat er viktig det.. og alt blir bra..

 

BLOGGERE TOPP HUNDRE

 

God morgen Norge!

 

I skrivende stund er skulderen vond og nakken stiv

Jepp
. det rÄre veret ute har mye skylden for det, sÄ er det sagt.
God morgen Norge surrer og gÄr
 og trumph har noen kommentarer i forbifarten og jeg kjenner jeg blir kvalm..
SĂ„ var det sagt

Hammerfest er RØDT og i skrivende stund tenker jeg at det tar sin tid med korona
 Vi mĂ„ bare fortsette og fortsette med det vi allerede har gjort – i lang tid fremover
 sĂ„ var det ogsĂ„ sagt


 

anyway


 

 

I bloggverden ser det slik  ut i dag:

 

Plass nr. 25 = PILOTFRUE
Pausen vedvarer – gammelt nytt


 

Plass nr. 55 = VABOFAMILY
God mat er viktig det..

 

og

 

Plass nr. 100 = ENGLA`S KREATIVE VERDEN
Alt blir bra..

 

 

Man kommer inn i en rutine, ogsÄ med blogging.. Iallefall litt rutine de morgener jeg har fri og ikke skal noe tidlig tidlig.
TV pĂ„, frukosten klar og bloggen Ă„pnes – det er liksom litt rutine for meg 🙂
Og jeg tenker ikke pause for min del forelĂžpig.

 

Å flytte til fjells..
Hmmm kanskje ikke hele Ă„ret, men en stor del av Ă„ret, ja det kunne jeg.
Og nydelig mat – diske opp med all verdens herligste frokostbuffeer, middager og kaker og desserter.
Jeg lager ikke sÄ mye sÞtt lenger

Bare nÄr jeg har gjester.. da er det godt med noe sÞtt.
Ellers blir det gjérbakst som havner i frysen – slik som boller og rundstykker og horn og slikt.
Kjekt Ă„ ha!

 

Å vére kreativ innen handarbeid

Joda jeg kan vÊre det nÄr jeg ikke sitter med en oppskrift foran meg.
Har laget litt forskjellig med symaskin, heklenÄl og strikkepinner.
Det er GØY Ă„ lage noe som bare en selv har – eget designe.

 

 

 

#blogglistentopphundre #blogeretopphundre #blogg #blogglisten #bloggere

6 kommentarer
    1. god morgen .I dag ville ikke tv inn sÄ det ble litt forandringer i rutinene som er ganske lik dine :=) det ble pÄ med en vaskemaskin ,av med sengetÞy og vask av ganger ,nÄ lukter det rein grÞnnsÄpe i gangane her :=)
      Tar ikke bloggpause jeg heller ,er jo litt sosialt for meg som gÄr hjemme ,flytte til fjells ,nei er ikke sÄ glad i snÞen att jeg ville vÊrt i hÞgde om vinteren og kreativ er nok bÄde du og jeg ja :=)

    2. NĂ„ er det kveld og da fikk jeg litt tid til Ă„ lese litt blogg. Her gĂ„r det i ett om dagen og jeg fĂžler at det er sĂžndag hele uka med middager, lunsjer og kaker til kaffen. Koselig er det, men sĂ„ uvant. Jeg er vant til Ă„ starte dagene mine pĂ„ en annen mĂ„te. Men i disse koronatider er alt snudd pĂ„ hodet, her i hvert fall. Neste uke blir roliger for noen dager, men jeg vet aldri hvem som er permittert og kommer pĂ„ mat hos mor. Ja, ja, regn ble det her i dag, sĂ„ jeg droppet skogsturen i kveld. NĂ„ er det tv og avslapning med bena hĂžyt, tror jeg. Kanskje jeg er litt kreativ som deg, med garn og strikkepinner. Klem 🙂

    3. Noen bloggpause blir det ikke pĂ„ meg heller…..! Alt er i sin skjĂžnneste orden pĂ„ det feltet…..! Flytte til fjells… vel, fĂ„r ta en tur eller ti innom med bobilen! Lager meg god – og sĂ„ sunn som mulig – mat! Baker veeeeldig sjelden, men….! Jeg er nok ikke sĂ„ kreativ pĂ„ hĂ„ndarbeid, men er rasende flink til Ă„ fĂžlge oppskrift! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg