peanøttkaker… oppskrift pĂĽ enkle makroner… og god jul….

 

BLOGGERE TOPP HUNDRE

 

 

God morgen Norge!

 

I skrivende stund har det allerede blitt 2. juledag morgen.
Juletreet har fütt ekstra vann, frukosten er klar og det er mørkt og regn ute.
Snøen som kom i gür er historie, som sü mye annet som skjedde i gür.
Historie.

 

 

 

I bloggverden ser det slik ut i dag:

 

Plass nr. 25 = APERITIVO MAT
Peanøttkaker

 

 

Plass nr. 55 = NASJONALGASTRO
Oppskrift på enkle makroner… gammelt nytt…

 

og

 

Plass nr. 100 = NATHELESS
God jul

 

 

Jeg tror snart jeg har spist min andel SØTT denne jula,,,
Men Peanøttkaker både ser og høres godt ut 😀

 

Makroner har jeg aldri laget og jeg tror ikke jeg kommer til å lage det heller…

 

Gode ønsker for jula og det som mütte komme!

 

 

 

#blogg #bloggere #bloggeretopphundre #blogglistentopphundre #blogglisten

8 kommentarer
    1. Kunstig juletre her..sĂĽ ikke noe vanning.. Peanøttkaker har jeg aldri bakt..makroner har jeg laget en gang..mye godt man kan lage eller kjøpe ĂĽ kose seg med… Natheless sin blogg følge jeg..alltid vakre bilder og fine fortellinger <3 Juleklem til fine deg <3

    2. Hihi, blir mye god mat og søt mat nĂĽ….. skal vĂŚre flink noen dager igjen nĂĽ – sĂĽ har jeg litt ĂĽ gĂĽ pĂĽ! Kos deg med dagen da <3

    3. Ønsker deg en fin fin kveld. Makroner er deilig, men enklest ĂĽ kjøpe synes jeg. HĂĽper du nyter en serie eller 4 og koser deg. Juleklem…

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg