perfekte julegave til deg eller ei god venninne – Rabattkode…kaketips til farsdag.. og sĂ„ lite…

Reklame | Evergood kaffe

 

 

BLOGGERE TOPP HUNDRE

 

 

God morgen Norge!

 

 

I skrivende stund surrer “God morgen Norge” pĂ„ tv og jeg nyter frukost med den gode kaffe til.
Her i huset er det “Evergood” kaffe som er tingen for tiden.
Ute er det stilt.
Det blÄser ikke!
Og ikke regner det heller!
Det er  ny uke, ny dag og det er mandag.

 

 

I bloggverden er det bÄde nytt og gammelt hele tiden,
og i dag ser det slik ut der:

 

 

Plass nr. 25 = SMABARNSFORELDRE
Perfekte julegave til deg eller ei god venninne? Rabattkode


 

 

Plass nr. 55 = KARIANNE NESSE
Kaketips til farsdag

 

 

og

 

 

Plass nr. 100 =  METTE JOSTEINSDATTER
SĂ„ lite


 

 

For Ă„ vĂŠre helt ĂŠrlig; jeg bruker ikke rabattkodene som popper opp i innlegg her inne

Men nÄr det er sagt, sÄ bestiller jeg jo pÄ nettet.
Ting og tang jeg trenger, for det er lettvint.
Julegavene kommer til litt etter litt.
Jeg har noen som skal sendes Ăžstover, og de mĂ„ jeg snart fĂ„ i boks tenker jeg 😀
Men jeg stresser aldri med julegavene.
Det er kos for min del 🙂

 

 

Jeg elsker kaker, og spesielt sjokoladekaker
.
Men farsdag feires ikke her.
Ikke nÄ lenger.
Sender gode tanker og takknemlighet oppover til skyene <3

 

Ut pÄ tur, aldri sur!
SĂ„ lite som skal til.
Komme seg ut – kort eller lengre tur.
Det er herlig 😀

 

 

 

#blogglistentopphundre #blogg #bloggere #bloggeretopphundre #blogglisten

12 kommentarer
    1. ja dei julegavene ,jeg bruker Ä begynne tidlig ,nÄr er aldrig planlagt,det bare kommer om jeg kommer forbi noe som er helt perfekt :=) men jeg bestiller ikke pga en reklame
      elsker kake jeg ogsÄ ,i gÄr feiret vi farsdag og jeg hadde kjÞpt en liten marsipankake ,og det ble satt pris pÄ :=) og jepp ut pÄ tur ,i dag blir det sykkeltur

    2. Bruker stort sett bare Evergood her i huset..:) Jeg har aldri handla pĂ„ nettet.. det er i grunnen sjelden det er noe jeg “MÅ” ha..sĂ„ det jeg trenger finner jeg i butikkene rundt her… 🙂 Plass nr.100 skal ikke kimse av det…kunne vĂŠrt “verre”.. Klem <3

    3. Herlig….Handle pĂ„ nettet er greit i disse tider synes jeg og helt innafor! Det er mennesker der som trenger lĂžnnings si ogsĂ„! Men alle disse kodene og rabattordninger gĂ„r meg hus forbi……..

    4. I Ă„r har faktisk jeg ogsĂ„ begynt med julegavene….. utrolig nok….. jeg har heller aldri brukt noen rabattkoder fra andre blogger. Vi feirer faktisk ikke farsdag vi….. og koselig at du kommenterer deg sjĂžl – ut pĂ„ tur er viktig! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg