phu så vaaarmt, og deilig med et bad ja :-)

 

Flette håret, sommerkjole og flipflap-sko…..
Tirsdag formiddag og turen går til Mulevika.
Det er varmt ute……
Varmere enn jeg trives med….
Men, da er det godt å bade – og bade VAR herlig i dag!

 

 

 

Det var nok ikke de beste skoa å gå i, for turen blir til mens vi går….
Og det blei litt klatring i steiner og slikt…..
Men pyttsan, det gjekk greit nok det 😀

 

Det er stilig når lysstrimer kommer frem bak skyene 🙂

 

Hunden Leia prøver å få kontroll på hvor all sauen er ….

 

Nei…. Leia skal iallefall IKKE bade…..!!!

 

 

 

Men jeg skal!
Og det var så herlig at jeg egentlig IKKE ville dra derfra….
Kunne ligget i sjøen lenge lenge….
Men Leia liker det ikke, at jeg bader…. hun forstår ikke hva jeg styrer med….. så da var det bare å ta på kjolen og rusle 🙂

 


Jadda…. bilda blir som de blir med selvutløser 😀

 

 

 

 

 

 

Det er jo herlig når sommeren kommer tilbake 🙂

 

 

Varmt varmere varamest!

 

 

#sommertid #sommerbad #hundenLeia #badeimulevika #natur #sologskyer #varmtute

12 kommentarer

Siste innlegg