pille meg pÄ nasa

 

 

 

Ny eigenskap i positiv forstand?
NĂ„r det skjer noko, og det er stille som i grava.
Ikkje eit utbrudd, ikkje fekting med hender eller ramsvart tirade av ei  anna verden.
Berre stillheit, eit  skuldertrekk, og gÄ pÄ vidare.
Ein flyktig tanke; jaja.
Eg trur det er ein ny eigenskap ja.
Har eg bestemt meg for at ikkje elendet skal pille meg pÄ nasa?
Enn so lenge har eg blikket retta framover og lar det stÄ til.

 

 

Mette Josteinsdatter Kvalsvik
27.05.19

 

 

 

#eigenskap #minedikt #etdiktomdagen #blikketrettaframover #pillemegpÄnasa

6 kommentarer
    1. Ja, kanskje er det positivt, man blir sjelden mye bedre pĂ„ humĂžr av Ă„ skrike og hyle.. Men noen ganger bare MÅ man.. Vil helst bare trekke pĂ„ skuldrene jeg.. Helst..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg