premiere på NRK 1 i kveld.. Camilla Reimers, i desember… og viktige kvinner i IT..

 

BLOGGERE TOPP HUNDRE

 

God morgen Norge!

 

I skrivende stund vet jeg IKKE hvem som blir president i USA,
men nå er det snart over!
Og jeg krysser fingre for demokratene, så er det sagt.

 

 

I bloggverden ser det slik ut i dag:

 

Plass nr. 25 = POWERLADY
Premiere på NRK 1 i kveld:  “Håpets marked”

 

Plass nr. 55 = LILLASJEL
Camilla Reimers, I desember

 

og

 

Plass nr. 100 = FRK. FRONT-END
Viktige kvinner i IT

 

 

Powerkrefter som utvikler seg på lang sikt, det kjenner vi til både den ene og den andre.
Styrke.
Den indre styrke.
Iallefall ønsketenkning i mange situasjoner.

 

 

Det finnes så mange bøker.
Jeg har vært med i bokklubber flere ganger i løpet av min livs karriere.
Det som er med bokklubber er at av og til får man bøker man IKKE har bestilt, eller så glemmer man å avbestille.. også rekker man ikke lese alle bøkene som kommer…
Men det er en tid for alt.
Og nå er jeg IKKE medlem i noen bokklubb 🙂
Jeg låner bøker av gode venner!

 

 

Vi er mange skarpe innen for IT.
IT-damer!
Teknologiens verden – der damene er skarpe som kniver 🙂

 

 

#bloggeretopphundre #blogglistentopphundre #blogg #blogglisten #bloggere

6 kommentarer
    1. Lese må vi…men tiden rekker ikke alltid til. Jeg kjøper og kjøper og har veldig mange bøker jeg ikke har lest dessverre…Men sånn er det! Jeg er svak for bøker og svak for garn. Klær er jeg ikke svak for..Men sliter med å gå inn i en bokhandel og bare titte, hehe….Men har blitt flinkere! Fin dag videre…

      1. hehehe ja jeg har lånt en del bøker som bare ligger og venter……. men må komme i lesemodus. Jeg elsker å se serier på TV også liksom 😀 Ha en fin dag! klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg