pusse opp og begynner bli til noe……..

Nye vinduer, dør og utskifting av fjøler her og der – noe må males i sommer og annet må stå et års tid 🙂

Det begynner å bli til noe nå!


En del av huset mitt – dette som er pusset opp 🙂

Og inne begynner det virkelig å til til noe.
Lister har kommet på plass og jeg har vasket vekk det meste av støv fra sagemaskiner og slikt.

 

 

Småtterier som gjenstår for snekkere i stua, når gulvet er lagt.

Gulvet blir klikk-laminat.
Lysere enn jeg egentlig hadde tenkt………
Men jeg tror jeg blir fornøyd med dette gulvet også.
Skal få hjelp av eldste sønn og legge dette.


Godt med alt som er gjort!

 

 

#pusseopp

6 kommentarer
      1. Tusen takk! Beklager med det innlegget som var feil på 😀 Jeg hadde bare lagret det……… og IKKE trykket på publiser når jeg la ut linken 😀 hehehe kan gå fort i svingene av og til ! Ønsker deg en fin dag der nord!
        klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg