refleks redder liv… navneskifte i bloggverden og UT-app..

 

“Nesten på toppen – og midt på”…

 

2. plassen = STINE SKOLI
Hun har skiftet navn på bloggen – fra SPEILTVILLINGENE til STINESKOLI.

 

 

3. plassen = SMABARNSFORELDRE
Luen som redder liv.
REFLEKS!

 

og

 

55. plassen = FANTASTISKTURGLEDE

Norgesferie og UT app.
Valøytind

 

 

 

 

Jeg har også skiftet bloggnavn etter noen år.
Fra å hete ETDIKTOMDAGEN  forandret jeg det til METTEJOSTEINSDATTER.BLOGG.NO
Det var noe med tiden og hvordan bloggen utviklet seg.
Trives godt med mitt nye navn.

 

Jeg er opptatt av at både jeg og hunden vises i mørket – og refleks er veldig viktig.
Det er skummelt hvor lite man ser når man kommer kjørende og plutselig er det et menneske rett foran bilen nesten, uten refleks.
VI må skjerpe oss!

 

Naturen er herlig – og det å finne nye steder å gå på tur i, er helt topp!
UT appen har jeg ikke prøvd, men kanskje jeg gjør det en dag 😀
Det finnes så mye flott av turer i fjell og fjøre 😀

 

 

 

 

#nestenpåtoppenogmidtpå #bloggtoppen #2plass #3plass #55plass #blogg #bloggere #toppbloggere #blogglistentopphundre

8 kommentarer
    1. Aha…det var derfor jeg ikke kjente igjen det bloggnavnet. Nå fikk jeg forklaringen på det, navnebytte fra Speiltvillingene.
      Ja, refleks er utrolig viktig nå når vi går mot mørkere tider. Jammen godt at man blir gjort oppmerksom på det.
      UT appen har jeg såvidt vært innom. Jeg er ikke så mye rundt omkring. Så jeg slettet den igjen 🙂 Men jeg hører mye bra om den.
      Ha en riktig god helg fine du ♥ Klem ♥

      1. Jeg sendte en forespørsel til blogg.no om de kunne gjøre det for meg – og de var veldig behjelpelige og byttet det for meg. 🙂

    2. Jeg får nå ha navnet mitt, jeg….. og refleks er superviktig – på tide allerede igrunn…. UT-appen har jeg ikke brukt, men det må jo være noe for meg… klem< 3

      1. Ja du har et fint navn du 🙂 Og jeg er fornøyd med mitt nye navn også – og nå har jeg jo hatt det en stund – så er vant til det :_D klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg