rester av frukt og grønt blir god juice

GOD OG LITT HOT JUICE

Har du rester liggende som er klar for å bli “nesten” kastet……..
Da kan du bruke de i juice-maskinen 😀
Jeg hadde en del klementiner og epler som IKKE har blitt spist, og noe brokkoli, og da mikser jeg i hop nytt og gammelt til en god og hot hjemmelaget juice som holder i FIRE dager.

4 epler
4 klementiner
1 sitron
1 chili
1 ingefærrot
2 gulrøtter
litt brokkoli
halv rød paprika

 

 

Drikkeklare!

Og jeg setter TRE i kjøleskapet og har til helgen 😀

MMMM  godt og sunt ja!

 

 

 

 

#juice #hotjuice #hjemmelagetjuice #minhelse #helse #sunnjuice #juiceavrestefruktoggrønt

4 kommentarer
    1. Så godt å bruke opp restene. Her blir det ofte fruktsalat, men enda er det mange klementiner igjen. Jeg har ikke sånn juicemaskin, men jeg kan da skrelle frukten og kjøre det i hurtigmikseren. Det blir litt grovt, men jammen er det godt når man blander inn litt av hvert. Ha en fin kveld. Klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg